تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 - 19:33
122 بازدید
کد خبر : 1026

پروژه های عمرانی شهرداری رودسر با حجم اعتباری ۳۱ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان افتتاح شد

پروژه های عمرانی شهرداری رودسر با حجم اعتباری ۳۱ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان افتتاح شد

شهردار رودسر از افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی این شهرداری با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش رصدرودسر،مازیار صفایی در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری رودسر به صورت متمرکز در پارک محله ای توسکا در ساحل گسکر محله برگزار شد، اظهار کرد: ۹ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رودسر شامل اجرای آسفالت معابر، احداث پارک محله ای، لوله‌گذاری، کانال جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، گابیون‌بندی، تقویت روشنایی معابر و بازسازی و تجهیز ورزشگاه فوتبال ساحلی از مهم  ترین پروژه های مورد افتتاح است.

وی با اشاره به آسفالت معابر شهری رودسر به مساحت بیش از ۲۵ هزار متر مربع افزود: پارک محله‌ای به مساحت سه هزار متر مربع در گسکر محله شهر رودسر با حفظ درختان توسکا به حالت جنگلی احداث شده است.

به گفته شهردار رودسر در پارک گسکر محله امکاناتی از جمله مبلمان شهری، چهار سرویس بهداشتی برای بانوان و آقایان، چراغ روشنایی، فضای بازی کودکان و ست‌های ورزشی طراحی شده است.

وی لوله‌گذاری جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در خیابان ۷۲ تن به طول ۲۳۰ متر و احداث کانال روباز به طول یک هزار متر و عمق ۶۰ تا ۷۰ سانتی‌متر در ضلع جنوبی خیابان انقلاب و گابیون‌بندی رودخانه صیدر محله، خیابان ۷۲ تن به طول ۱۰۰ متر اجرا شده است.

شهردار رودسر با بیان اینکه در قالب طرح شب‌های روشن و به منظور رفع مشکلات و تقویت روشنایی معابرچراغ‌های «سی او بی» در سطح شهر نصب شده است، گفت: فاز نخست پروژه روشنایی ساحل به طول یک هزار و ۵۰۰ متر انجام شده و فازهای بعدی نیز در سال آینده اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورزشگاه یک‌هزار نفری فوتبال ساحلی شهرداری رودسر طبق آیتم‌های مدنظر برگزارکنندگان مسابقات فوتبال ساحلی، استانداردسازی و تجهیز شده است، تصریح کرد:یکی از برنامه های شهرداری رودسر توجه به پروژه های پارک محله ای و ورزشی است و زمین فوتبال ساحلی برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی تجهیز شده است.

صفایی با اشاره به اینکه شهرداری رودسر به منظور تجهیز ناوگان موتوری شهرداری در واحد عمران و خدمات شهری دو دستگاه پرس مکانیزه زباله و یک دستگاه کمپرسی حمل نخاله از محل اعتبارات ملی تجهیز کرده است،افزود: یک دستگاه کامیونت شش تنی و یک دستگاه لودر از محل اعتبارات سازمان شهرداری ها خریداری شده است.

پایان پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.