تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1402 - 23:28
29 بازدید
کد خبر : 1948

اجرای لوله گذاری هدایت آب های سطحی در بیش از ۲۰ نقطه شهر لنگرود

اجرای لوله گذاری هدایت آب های سطحی در بیش از ۲۰ نقطه شهر لنگرود

شهردار لنگرود از اجرای هدایت آب های سطحی با لوله گذاری در بیش از ۲۰ نقطه این شهر خبر داد.

به گزارش رصدرودسر، صادق صادق‌پور شهردار لنگرود در جریان بازدید از پروژه های عمرانی این شهر اظهار کرد:عملیات اجرایی دفع و هدایت آب های سطحی با لوله گذاری در بیش از ۲۰ نقطه بحرانی این شهر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، یک هزار و ۸۰۰ مترطول لوله‌گذاری شامل لوله‌های ۱۲۵۰.۴۰، ۶۰ و ۸۰ با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در نقاط مختلف شهر و کوچه‌ها برای هدایت آب‌های سطحی انجام شده است،افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده، لوله‌گذاری به طول ۸۵۰ متر دیگر شامل لوله‌های ۱۲۵۰ و ۴۰ با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در دست اقدام است که تلاش می‌شود این پروژه در کوتاه ترین زمان با توجه به شرایط آب و هوایی به پایان برسد.

شهردار لنگرود با بیان اینکه با اجرای پروژه هدایت آبهای سطحی مشکلات مناطق حل می شود،تصریح کرد: بلوار عبدالکریمی، انتهای جاده چمخاله بعد از تالار خاتمی، مسیر بقعه آقا سیدمحمدکیاکلایه تا آتش نشانی، انزلی محله، ابتدای بازارده، کوچه‌های زاهدی۷ و ۱۱، رجایی، مهر، فدائیان اسلام، آسیه، فخر، حیات، توحید، نیلوفر، عمار، زمانی، نجابت، جوادالائمه، مسافری، خاوری و غیره از جمله معابر و کوچه‌هایی است که لوله‌گذاری به منظور بهسازی معابر و رفع آبگرفتگی این مسیر صورت گرفته است.

صادق‌پور با بیان اینکه لوله‌گذاری‌های انجام شده در بیش از ۲۰ نقطه شهر انجام شده است، افزود: یکی دیگر از کارهای مهم انجام شده، لایروبی انهار و لوله‌گذاری‌های کوچه‌ها و خیابان‌ها بود که از اول سال جاری تاکنون ۹ هزار مترطول لایروبی انجام شد که ۵ هزار مترطول با همکاری آبفا و ۴ هزار مترطول دیگر توسط شهرداری انجام شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه مهم از خواسته ها، انتظارات و تقاضاهای چندین ساله ساکنین منطقه است،گفت: خوشبختانه با همراهی و همسویی اعضای محترم شورا تلاش می شود پروژه های شهرداری اجرایی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.