تاریخ انتشار : شنبه 4 تیر 1401 - 0:39
289 بازدید
کد خبر : 386

همایش اشکور در مسیر توسعه در روستای ولنی برگزار شد

همایش اشکور در مسیر توسعه در روستای ولنی برگزار شد

مسؤول فرهنگی موسسه توسعه اشکور با اشاره به برگزاری همایش اشکور در مسیر توسعه در روستای ولنی گفت:توجه مسؤولان به بخش زیرساختی اشکور برای ماندگاری روستائیان و حتی مهاجرت برعکس به روستاها ضروری است.

به گزارش رصدرودسر، همایش اشکور در مسیر توسعه با سخنرانی حجت الاسلام محمد صفری نماینده مردم رودسر و املش و اسدالله عباسی استاندار گیلان و با حضور جمع کثیری از اشکوری ها در روستای ولنی برگزار شد.

سیروس حسن خانی مسؤوول فرهنگی موسسه توسعه اشکور اظهار کرد: بخش رحیم آباد به ویژه اشکورات با قرار گرفتن در منطقه کوهستانی از اقلیم بی نظیر و چشم اندازهای زیبا و منحصر به فردی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه اشکور با تلاش و رنج مردمانش رتبه نخست تولید فندق و گل گاوزبان کشور را به خود اختصاص داده است، افزود:این منطقه از نظر امکانات زیرساختی محروم مانده و نیازمند توجه بیشتر مسؤولان است.

نائب رئیس شورای بخش رحیم آباد با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت زیرساختی بخش رحیم آباد و به ویژه اشکورات گفت: یکی از خواسته های مردم اشکور توجه مسؤولان به زیرساخت هایی مانند جاده ، برق و مخابرات است تا با فراهم شدن این امکانات ماندگاری روستائیان حتی مهاجرت برعکس به روستاها فراهم شود.

گفتنی است که در حاشیه همایش اشکور در مسیر توسعه غرفه های صنایع دستی مردم اشکور نیز برپا شده بود.

انتهای پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.