تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 0:40
31 بازدید
کد خبر : 1956

افتتاح ۵۷ پروژه برق لنگرود

افتتاح ۵۷ پروژه برق لنگرود

به گزارش رصدرودسر، صفرزاده سرپرست امور توزیع برق شهرستان لنگرود درافتتاح نمادین پروژه ضعف برق روستای خراط محله این شهرستان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اظهار کرد:دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان تلاش ها و عملکردهای صورت گرفته برای ایجاد امید در مردم است. وی با اشاره به افتتاح ۵۷ پروژه برق در

به گزارش رصدرودسر، صفرزاده سرپرست امور توزیع برق شهرستان لنگرود درافتتاح نمادین پروژه ضعف برق روستای خراط محله این شهرستان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اظهار کرد:دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان تلاش ها و عملکردهای صورت گرفته برای ایجاد امید در مردم است.

وی با اشاره به افتتاح ۵۷ پروژه برق در لنگرود با اعتباری بالغ بر ۲۰۵ هزار میلیون ریال تصریح کرد: در راستای رفع ضعف برق روستای خراط محله، ۴۲۲ متر شبکه ۲۰ کیلو وات هوایی با کابل خودنگهدار و یک دستگاه ترانس ۲۰۰ کیلوولت و احداث خروجی با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان  به بهره برداری می رسد.

  و ی افزود: درراستای تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان به جهت جلوگیری از سرقت کابل نیز در دستور کار قرار دارد.

صفرزاده  با اشاره به اعتبارات داخلی مصوب سال ۱۴۰۲ برای برق شهرستان لنگرود ۵۷۶۰۰ میلیارد تومان گفت: در بحث توسعه و احداث روستایی و شهری و تامین برق نیز ۲۴۵۰۰میلیارد تومان با پیمانکار قرار داد بسته شده است.

به گفته وی در بحث اصلاح شبکه شهری و روستایی،تبدیل کابل مسی به کابل خودنگهدار،پایه های فرسوده و اصلاح شبکه ۲۰ کیلو ولت با اعتبار ۱۸۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

سرپرست امور توزیع برق شهرستان لنگرود به تبدیل کابل مسی به کابل خودنگهدار در ۶ماهه دوم سال جاری در شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۳ کیلومتر پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان قرارداد با  پیمانکار مربوطه تنظیم و هم اکنون بیش از ۶کیلومتر نیز انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.