تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 21:02
82 بازدید
کد خبر : 1283

افتتاح نخستین دفتر پست چای کشور در شهر واجارگاه

افتتاح نخستین دفتر پست چای کشور در شهر واجارگاه

نخستین دفتر پست چای کشور در شهر واجارگاه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان شهرستان رودسر در شهر واجارگاه مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر،استاندار گیلان در مراسم افتتاح نخستین دفتر پست چای کشور در شهر واجارگاه که همزمان با جشنواره شکرانه چای مورد بهره برداری قرار گرفت،گفت: با افتتاح این دفتر پست گیلان با توجه به راهبرد اصلی خود در حوزه تجارت الکترونیک و در راستای ارائه خدمات به مصرف کننده نهایی و  حذف واسطه‌گری و همچنین  در حمایت از تولید کنندگان  داخلی نسبت به توزیع محصول استراتژیک چای  از درب کارخانه به نشانی مصرف کننده اقدام می شود.


وی به سختی های تولید محصول چای اشاره کرد وافزود: توجه به برندسازی محصولات کشاورزی و عرضه آن در بازارهای هدف ،اشتغال پایدار را به دنبال دارد اکنون برندهای مختلف در حال توزیع چای واجارگاه در سطح کشور است که به خوبی چای منطقه را در سطح کشور معرفی می کند.
اسدالله عباسی با تاکید برای توجه به برندسازی و بازرگانی محصولات کشاورزی از جمله چای در ایجاد اشتغال پایدار در بین اهالی منطقه تصریح کرد: یکی از مشکلات ما در چند وقت اخیر بازرگانی چای بوده است اما در سال جاری تلاش شده با افزایش  ۶۰ درصدی قیمت چای به رونق تولید این محصول کمک شود.

پایان پیام/

خبرنگار: منور شعبان پور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.