تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1402 - 23:18
42 بازدید
کد خبر : 1916

چالش باغداران شمال در فروش مرکبات

چالش باغداران شمال در فروش مرکبات

امام جمعه رودسر با اشاره به مشکلات باغداران شرق گیلان به ویژه رودسردر فروش مرکبات گفت:امروز باغداران ما همانند برنجکاران و چایکاران در فروش محصول خود دچار چالش هایی هستند و نمی توانند محصول خود را مطابق با آنچه برای تولید هزینه کرده اند به فروش برسانند.

به گزارش رصدرودسر، حجت الاسلام ابوالقاسم ابراهیمی نوری امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان رودسر در مسحد ملاامیرا با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرپیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه روشنگری دستاوردهای انقلاب ضروری است،اظهار کرد: بیان دستاوردهای انقلاب مردم را به نظام دلگرم می کند.

وی با اشاره به مشکلات باغداران شرق گیلان به ویژه رودسردر فروش مرکبات افزود:امروز باغداران ما همانند برنجکاران و چایکاران در فروش محصول خود دچار چالش هایی هستند و نمی توانند محصول خود را مطابق با آنچه برای تولید هزینه کرده اند به فروش برسانند.

خطیب جمعه شهرستان رودسر با تاکید بر لزوم حمایت دولت از کشاورزان و تولید محصولات شمال کشور برای تقویت معیشت و اقتصاد مردم گفت: چیزی که کشاورزان ما را آزار می دهد همخوانی نداشتن قیمت تمام شده تولید محصول و فروش آن است بنابراین حمایت جدی دولت و مسؤولان از کشاورزان موجب دلگرمی آنان می شود.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه جاری تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات نشان از عظمت ملت ایران است بنابراین لازم است که مردم شایسته گزینی و انتخاب اصلح را مورد توجه قرار دهند تا شاهد پیشرفت روز افزون کشور باشیم.

ابراهیمی نوری با اشاره به اینکه انتخابات ابزاری برای قدرت طلبی نیست ، افزود: پست و مقام در صورتی که برای احیای حق و حمایت از مظلوم باشد مورد تاکید دین اسلام است و اگر فردی شهوت ریاست و قدرت دارد و به هر طریق ممکن می خواهد به این قدرت برسد مانند کسانی که شناسنامه می خرند و رای را جابجا می کنند نباید مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.