تاریخ انتشار : جمعه 20 بهمن 1402 - 23:22
30 بازدید
کد خبر : 1932

افتتاح ۲ پروژه شهرداری شلمان

افتتاح ۲ پروژه شهرداری شلمان

همزمان با هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ۲ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری شلمان با اعتباری بالغ بر ۱۳۷ میلیارد ریال مورد گشایش و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر،همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی  و با حضور فرماندار شهرستان لنگرود و جمعی از مسولان شهرستانی دو پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری شلمان، شامل ساماندهی رودخانه شلمانرود و احداث پیاده رو بالغ بر ۱۳۷ میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

ناصر رنجبر شهردار شلمان در مراسم افتتاح پروژه های این شهرداری  با اشاره به اینکه پارک مادر شهر شلمان با تعریض( جاده سیگارود) موجود به یک بلوار۱۸ متری و طراحی یک پیاده راه و پارک در فضای ایجاد شده ما بین دیواره ی گابیون بندی و محافظ رودخانه ی شلمانرود( در محدوده حریم سبز رودخانه) طراحی شده است .

وی با بیان اینکه این پارک در دو قسمت و بصورت هندسی و ارگانیک ، طراحی گردیده تا از یکنواختی فضایی و بصری محیط برای عابرین و استفاده کنندگان از فضا ، جلوگیری نماید، افزود:فضاهای نشیمن و محصور و غیر محصور و آلاچیق و دیدگاه‌های اختصاصی رو به سمت رودخانه و فضایی برای ورزش های همگانی در این پارک جا نمایی شده است.

 شهردار شهر شلمان افزود :

بر اساس اعتباراتی که در سال گذشته بصورت کد دار در بحث دیوار سازی پروژه در رودخانه شلمانرود به شهرداری اختصاص داده شده بود و مشارکتی که شهرداری از منابع داخلی  در جهت اجرای این پروژه داشته ، ما امدیم نقطه ای که مردم شهر شلمان،  سالیان سال از باب آبگرفتگی ،  دچار مشکل بودند این پروژه را شروع کردیم و تقریبا ۳۰۰ متر طول این مسیر است. یک بلوار ۱۸ متری می‌شود و عمدتا ما این پروژه را با ارتفاع ۱/۵ متر از سطح رودخانه بالا آوردیم و زیر سازی آنرا انجام دادیم که انشالله بعد از شرایط جوی که در پیشرو داریم برای مرحله بعدی  که آماده سازی آسفالت هست را انجام بدهیم . و با کمک مسئولین علی الخصوص جناب فرماندار محترم ما بتوانیم این را هم  که رضایت مردم است را جلب بکنیم.

رنجبر با تاکید بر اینکه ما در حوزه شهری شلمان ۱۳ میلیارد تومان پروژه داشتیم افزود:یکی از پروژه های شاخص ما همین پروژه بود و بقیه، بحث آسفالت کوچه و معابر شهری بوده گه قریب به  ۷ میلیارد تومان ، پروژه حوزه شهر و بقیه هم بحث آسفالت و بهسازی معابر است.

فرماندار شهرستان لنگرود در ادامه این پروژه گفت:

 الحمدالله اقدامات خیلی خوبی دارد صورت میگیرد و این موجب رضایت مردم است. این منطقه ای که الان مشاهده میکنید، جزئ مناطق بحران خیز شهر شلمان  بوده و همواره بواسطه خروشان بودن  رودخانه شلملنرود ، در این منطقه مورد سیل و افزایش آب  و ورود به خانه های مردم بوده که الحمدالله با این اقدام خوبی که اعضای محترم شورا طراحی کرده و آقای شهردار اجرایی کرده تا حدودی  من فکر کنم رضایتمندی مردم تامین بشود.

دکتر جلالی در ادامه افزود:

امیدوارم تکمیل شدن این پروژه و تامین مقدمات برای آسفالت و ایجاد جاده مورد نظر مردم عزیز ما ، رضایت بیشتری حاصل شود و به فضل خدا شهردار بتواند ، برنامه های بهتر و جامع تری را برای شهر شلمان طراحی بکند تا موجبات ورود گردشگران را در شهر شلمان داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.