تاریخ انتشار : دوشنبه 7 شهریور 1401 - 19:49
146 بازدید
کد خبر : 599

افتتاح ۷۶ پروژه برق رسانی در شهرستان رودسر 

افتتاح ۷۶ پروژه برق رسانی در شهرستان رودسر 

مدیر امور توزیع برق شهرستان رودسر با اشاره به افتتاح ۷۶ پروژه برق رسانی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان گفت: برای اجرای این پروژه های برق رسانی بالغ بر ۲۰۸ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ريال در این شهرستان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش رصدرودسر،اکبر شادپور در مراسم افتتاح نصب یک دستگاه ترانس تقویتی و احداث دو هزار و ۴۵۰ متر کابل خودنگهدار در روستای چینیجان بخش مرکزی رودسر در نخستین روز از هفته دولت اظهار کرد: برای اجرای این پروژه سه میلیارد و ۵۸۵ میلیون ريال سرمایه گذاری شده و ۲۱۸ خانوار نیز از مزایای این طرح بهره مند شدند.

وی مجموع پروژه های قابل افتتاح امور توزیع برق شهرستان رودسر در بخش های مرکزی ، رحیم آباد، کلاچای و چابکسر به مناسبت گرامیداشت هفته دولت را ۷۶ طرح اعلام کرد و افزود: برای اجرای این طرح ها اعتباری بر بالغ بر ۲۰۸ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ريال سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به طرح نصب و تقویت ۳۱ دستگاه از ترانسفورماتورهای پربار با مجموع ظرفیت شش هزار و ۲۰۰ کیلوولت آمپر تصریح کرد:برای اجرای این طرح که در راستای رفع ضعف برق در حوزه های شهری و روستایی شهرستان رودسر اجرایی شده بالغ بر ۷۰ میلیارد و ۱۴۹ میلیون ريال اعتبار هزینه شده است.

مدیر امور توزیع برق شهرستان رودسر به اجرای طرح اصلاح و احداث ۴۴ کیلومتر از شبکه های فشار ضعیف با کابل خودنگهدار در حوزه های شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ريال اشاره کرد و گفت:برای تامین برق متقاضیان حوزه شهری و روستایی شش هزار و ۵۵۰ متر شبکه فشار ضعیف با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ريال سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به تعمیرات ،نگهداری تاسیسات ، شبکه ها و روشنایی معابر افزود: برای اجرای این طرح بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ريال هزینه شده است.

گفتنی است یک نمونه پروژه برق در حوزه اداره کلاچای شامل افتتاح نصب یک دستگاه ترانس ۲۰۰ کیلوولت آمپر و احداث ۴۳ متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی و تبدیل دو هزار و ۵۹۱ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار جهت رفع ضعف برق روستای کندسر بی بالان در دومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

همچنین در چهارمین روز از هفته دولت یک نمونه پروژه برق در حوزه اداره رحیم آباد با نصب یک دستگاه ترانس ۱۲۵ کیلوولت آمپر و احداث ۱۶۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار خیابان های ارغوان و رها واقع در جاده لاتک ، نیز در پنجمین روز از هفته دولت یک نمونه پروژه اجرا شده در حوزه اداره چابکسر در روستای بندبن قاسم آباد با احداث ۳۸۱ متر خط ۲۰ کیلوولت و نصب ترانس ۱۰۰ کیلوولت آمپر جهت رفع ضعف برق عمومی و افزایش بهبود ولتاژ مشترکین به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

خبرنگار: منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.