تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 20:38
90 بازدید
کد خبر : 993

افتتاح ۷ پروژه عام المنفعه شهرداری شلمان

افتتاح ۷ پروژه عام المنفعه شهرداری شلمان

همزمان با ششمین روز دهه فجر پارک آبی،گردشگری شهر شلمان به همراه ۶ پروژه عمرانی و خدماتی دیگر این شهرداری مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر،همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر طرح های عام المنفعه شهر شلمان به صورت متمرکز در محل پارک آبی، گردشگری ملت شهر شلمان(استخر بالامحله شلمان) با حضور ناصر رنجبر نیاول سرپرست شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر شلمان، فرماندار، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنگرود و مسؤولان ادارات این شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

ناصر رنجبر نیاول سرپرست شهرداری شلمان در مراسم افتتاح پروژه های این شهراظهارکرد:به مناسبت دهه فجر امسال ۷ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به افتتاح پارک آبی ، گردشگری ملت شهر شلمان افزود: جهت افتتاح فاز نخست دریاچه مصنوعی پارک ملت که شامل لایروبی و بازسازی کامل می باشد بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار در راستای حمایت از کشاورزان هزینه شده است.


سرپرست شهرداری شلمان با اشاره به اینکه تامین آب مورد نیاز شالیزارها یکی از دغدغه های کشاورزان است،بیان کرد:امیدواریم با تکمیل فاز دوم پارک آبی ملت در سال آینده این پروژه به منطقه تفریحی زیبایی جهت جذب گردشگر و کمک به اقتصاد منطقه تبدیل شود.
وی با اشاره به بهره برداری از آسفالت معابر شلمان به مساحت ۱۱ هزار و ۸۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان گفت: پروژه زمین بالاقاضی محله شامل ساخت زمین والیبال ساحلی و چمن مصنوعی مینی فوتبال و محوطه سازی و فضای سبز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان اجرایی شده است.

رنجبر با اشاره به پروژه لایروبی استخر قاضی محله به مساحت ۵ هکتار در راستای افزایش حجم  مخزن ذخیره آب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان تصریح کرد: برای ساخت و تجهیز زمین ورزشی بالامحله ۳۰۰ میلیون تومان وبرای احداث آبراه بتنی کشاورزی(لاینینگ) در منطقه بالامحله به طول ۷۰۰ متر بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان با همکاری جهاد کشاورزی هزینه شده است.
وی با اشاره به ساماندهی آب‌‌‌‌های سطحی در خیابان‌‌‌‌های امام (ره) و آیت الله خامنه ای با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان افزود: با انعقاد تفاهم نامه با   اداره آب منطقه ای پارک ابریشم در ورودی شهر شلمان به مساحت ۱٫۵هکتار احداث خواهد شد که امیدواریم اجرای این پروژه توسط شهرداری در سال آینده محقق گردد.

پایان پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.