تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 19:13
86 بازدید
کد خبر : 1844

وضعیت نامناسب ساختمان هلال احمر رودسر

وضعیت نامناسب ساختمان هلال احمر رودسر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با تاکید بر لزوم تثبیت مالکیت زمین هلال احمر رودسر در راستای توسعه عمرانی این شعبه گفت:ساختمان هلال احمر رودسر فرسوده است که ساخت آن ضروری است.

به گزارش رصدرودسر،هادی سلیمی امروز در دیدار با سرپرست فرمانداری رودسر با هدف گزارش برنامه های هلال احمر در رودسر و تملک زمین ها در سطح این شهرستان اظهار کرد:ساختمان هلال احمر شعبه رودسر که چسبیده به شهرداری رودسر است بسیار مستهلک و در خور جمعیت هلال احمر و مردم این شهرستان نیست.

وی با تاکید بر لزوم تثبیت مالکیت زمین هلال احمر رودسر در راستای توسعه عمرانی این شعبه افزود: طبق برآورد کارشناسی جمعیت هلال احمر بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان به شهرداری رودسر دارای بدهی است که این کار انجام می شود اما تامین این اعتبار نیازمند یک پروسه زمانی بوده آن چیزی که برای ساخت این شعبه ضروری است ابتدا تثبیت مالکیت آن است تا با اسنادش ، مصوبات طرح های عمرانی را بتوان گرفت و در اعتبارات تملکی امسال این طرح دیده شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اینکه شعبه رودسر از شهرستان های محروم به لحاظ دارا بودن ساختمانی است ،گفت:با تثبیت مالکیت این شعبه و اغاز توسعه عمرانی آن، یک دستگاه آمبولانس نیز به ناوگان امدادی این شعبه افزوده خواهد شد.

اجرای طرح کاروان سلامت جمعیت هلال احمر به مدت دو روز در اشکورات

وی از اجرای طرح کاروان سلامت به مدت دو روز در ۲۰ و ۲۱ مهرماه امسال در منطقه شوئیل اشکورات خبر داد و افزود: این طرح در راستای محرومیت زدایی و ارتقای سطح سلامت محرومان منطقه اشکورات رحیم آباد اجرایی می شود.

سلیمی غربالگری سلامت را در قالب ویزیت و داروی رایگان ،خدمات درمانی و توانبخشی، برنامه های آموزشی و توزیع بسته های لوازم ا لتحریر به دانش آموزان نیازمند، و همچنین سبدهای معیشتی برای خانواده های محروم و نیازمند را بخشی از برنامه های دیده شده در این طرح اعلام کرد.

ضرورت استفاده از ظرفیت ارزشمند هلال احمر برای کمک به نیازمندانی که تحت پوشش نیستند

سرپرست فرمانداری رودسر نیز در این نشست با اشاره به نقش موثر جمعیت هلال احمر در پوشش امدادی و درمانی جامعه هدف اظهار کرد:استفاده از ظرفیت ارزشمند هلال احمر برای خدمات رسانی به افراد محروم جامعه به ویژه نیازمندانی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند ضروری است.

محمد حیدری با قدردانی از نگاه نوع دوستانه جمعیت هلال احمر به افراد نیازمند شهرستان رودسر به ویژه اجرایی کردن طرح سلامت در منطقه محروم اشکور افزود: آمادگی همکاری همه دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان شهرستان با جمعیت هلال احمر برای اجرایی شدن هر چه بهتر این طرح در اشکورات و ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.