تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 18:53
87 بازدید
کد خبر : 1838

نواخته شدن زنگ مهر در رودسر

نواخته شدن زنگ مهر در رودسر

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و طی مراسمی زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان فنی و حرفه ای شهید قاسمی رودسر نواخته شد.

به گزارش رصدرودسر،همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و طی مراسمی با حضور سرپرست فرمانداری و امام جمعه رودسر و جمعی از مسوولان شهرستانی زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان فنی و حرفه ای شهید قاسمی رودسر نواخته شد.

سرپرست فرمانداری رودسر در مراسم زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان فنی و حرفه ای شهید قاسمی رودسر با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد:زنگ مهر بیانگر دانایی است که ما را از بعضی مجهولات زندگی و آنچه که به آن واقف نیستیم آگاه می کند.

وی با اشاره به تداخل زنگ مهر با زنگ دفاع مقدس افزود:دانش آموزان در یک مقطع از زمان برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی با عشق و علاقه راهی جبهه های حق علیه باطل شدند و برای استقلال و تمامیت ارضی کشور خون دادند و به شهادت رسیدند و مایه افتخار ملت و کشور شدند.

محمد حیدری خطاب به دانش آموزان حاضر در این مراسم که آینده کشور متعلق به آنها است،تصریح کرد: شما دانش آموزان نقش تعیین کننده ای در آینده این کشور دارید پس با برنامه ریزی و جدیت در درس خواندن تلاش کنید آینده سازان خوب این کشور باشید و کشور را در رسیدن به تعالی و پیشرفت کمک کنید.

دانش آموزان برای ساختن ایرانی آباد تلاش کنند

حجت الاسلام تقی روحانی امام جمعه رودسر نیز در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت گفت: در زمان جنگ تحمیلی ۸ تن از شهدای دانش آموز این مدرسه احساس تکلیف کردند و برای دفاع از کشور و اسلام جان عزیزشان را فدا کردند تا امروز شما دانش آموزان در امنیت تحصیل کنید پس قدر این فضای آموزشی را بدانید و سرافرازانه با کسب علم و دانش برای ساختن آینده ای آباد برای کشور تلاش کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.