تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 - 20:45
56 بازدید
کد خبر : 1526

دست آمریکا و اسرائیل در جنایت حرم شاهچراغ دیده می شود

دست آمریکا و اسرائیل در جنایت حرم شاهچراغ دیده می شود

امام جمعه رودسر با اشاره به حادثه دلخراش حرم شاهچراغ در شیراز گفت: دست آمریکا و اسرائیل در جنایت تروریستی شاهچراغ دیده می شود.

به گزارش رصدرودسر،حجت الاسلام تقی روحانی امروز در خطبه های نماز جمعه رودسر در مسجد ملاامیرا با اشاره به حادثه حرم شاهچراغ ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی در شیراز اظهار کرد: گروه تکفیری داعش مسئولیت این کار را به عهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه داعش ساخته و پرداخته آمریکا است و این را ما نمی‌گوییم خودشان می‌گویند،افزود:آمریکا و اسرائیل این گروه آدم کش را حمایت می کنند.

امام جمعه رودسر خطاب به بانیان حادثه دلخراش حرم شاهچراغ که منجر به شهادت رسیدن هموطنان ما شد،گفت:بدانید که جبهه مقاومت آرام نخواهد نشست و انتقام سختی خواهد گرفت جبهه مقاومت پر از فرزندان حاج قاسم بوده که همگی گوش به فرمان ولی فقیه هستند اگر فرماندار صادر شود خواب آرامی نخواهید داشت.

وی با اشاره به برخی از مهمترین محور‌های فرمایشات روز گذشته رهبری در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی از عزت و اقتدار برخوردار بوده و نقش سپاه و نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و مبارزه با تروریست بسیار چشمگیر است اما تلاش دشمنان مخدوش کردن چهره سپاه است.

روحانی با اشاره به استقبال پیش ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی افزود:۵۰ هزار نفر در سطح کشور برای ۲۹۰ کرسی مجلس ثبت نام کردند که ۱۲۲ نفر از شهرستان رودسر هستند این استقبال چشمگیر افراد برای حضور در انتخابات نشان از علاقه مندی و احساس مسئولیت نسبت به نظام است.

وی از برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی قرآنی در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: مسابقات استانی قرآن کریم با حضور حدود ۱۵۰ نفر از قاریان قرآن به مدت دو روز، اول و دوم شهریور ماه در این شهرستان برگزار می شود که حضور همگان در این مراسم آزاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.