تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 23:18
35 بازدید
کد خبر : 1925

افتتاح پروژه خدماتی و عمرانی روستای طالب سرای اطاقور

افتتاح پروژه خدماتی و عمرانی روستای طالب سرای اطاقور

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ، آسفالت روستای طالب سرای اطاقور به مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر، جلیل اصلان پور دهیار طالب سرای اطاقور در  چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در مراسم افتتاحیه و بهره برداری از آسفالت این روستا که با حضور فرماندار لنگرود، بخشدار اطاقور و جمعی از مسئولین محلی صورت گرفت، اظهار کرد:آسفالت  بیش از  یک هزار و ۴۰۰ متر مربع راه  روستایی با قیر رایگان بنیاد مسکن و زیر سازی از طریق دهیاری روستای طالب سرا اجرا شده و امروز شاهد افتتاح و بهره برداری آن هستیم.

اخذ ۷۰  سند روستایی در طالب سرا

دهیار طالب سرا  به عملکرد دهیاری و شورای اسلامی این روستا اشاره کرد و گفت:تعریض خیابان شهید شریفی، تعمیرات پله برای عبور و مرور، رنگ آمیزی و نقاشی  تعدادی از  تابلوهای کوچه و معابر و ساخت ۳ تابلو برای کوچه های جدید پیگیری‌های مستمر در خصوص ۷۰ سند روستایی توسط نماینده سند روستایی خانم برنا  که با  پیگیری‌ها و تلاش   بیش از دو سال توانست از ۱۱۵ پرونده  سند روستایی۷۰ سند آماده و ماباقی سند تا پایان سال  تقدیم مردم خوب روستا میشود.

وی  با اشاره به طرح هادی طالب سرا و مشکلات ساخت و ساز این روستا تصریح کرد: مشکلاتی در خصوص تغییر کاربری‌ها جهت ساخت و ساز برای زمین‌هایی که در داخل طرح نیستند همچنین مدرسه تازه احداث  که برای ۳ تا روستا استفاده می‌شود وجود دارد.

اصلان پور ازتلاشهای  اعضای شورای اسلامی روستای طالب سرا خانم ایران برنا عضو شورا و یدالله رشیدی و ذوالفقار پورشریف قدردانی کرد.

▪️عزم دولت برای عمران و آبادانی روستاها جدی است

بخشدار اطاقور در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه اجرای طرح های عمرانی در سطح روستاها بسیار ارزشمند است، گفت:

خیابان طالب سرا با همت بنیاد مسکن  و با زیر سازی از اعتبارات دهیاری انجام شده و جزو مواردی مانند مرز لات و روستاهای دیگر در حال انجام کار است.

علی فلاح با اشاره به اینکه عزم دولت برای عمران و آبادانی روستاها جدی است،افزود:اجرای آسفالت طالب سرا یک نمونه از راه‌های روستایی آسفالت شده است‌ که سالها اهالی در صدد دریافت این مواهب بودند و از همت ، تلاش و پیگیری‌های فرماندار محترم، نماینده مجلس شورای اسلامی و دهیار و شورای اسلامی و اداره بنیاد مسکن شهرستان در پیگیری و انجام رسانی این پروژه که امروز به بهره برداری رسیده قدردانی می کنم.

پایان خبر /ثریا شعبانپور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.