تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 20:11
124 بازدید
کد خبر : 1118

بهره برداری از پل ارغوان هلوکله بخش چابکسر

بهره برداری از پل ارغوان هلوکله بخش چابکسر

پل کوچه ارغوان هلوکله با حضور جمعی از مدیران و اهالی روستای هلوکله مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر،دهیار هلوکله در آئین افتتاح پروژه احداث پل کوچه ارغوان این روستا اظهار کرد:با همدلی و همراهی اعضای دوره ششم شورا آقایان محمد احمدی،فرزاد محب و مهرزاد محب ، مشارکت مردم روستا و همکاری و حمایت های مسؤولان با دهیاری هلوکله باعث شده تا کارهای زیربنایی خوبی در این روستا اجرایی یا در دست اقدام باشد.

احسان محمدی با اشاره به بهره برداری از پروژه پل کوچه ارغوان هلوکله افزود:این پل با سازه بتنی پایه و کف همچنین بکار گرفتن میله گرد ۱۶ و ۲۰ با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیون تومان ساخته شده که ۱۳۸ میلیون تومان از این اعتبار از کمک های مردمی بوده است.

وی با اشاره به اینکه پل ارغوان هلوکله به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به بهره برداری رسیده است، گفت: این پل دارای مقاومت خوب و محکمی است و توانسته مشکل تردد اهالی روستا و کوچه ارغوان را برای همیشه حل کند.

دهیار هلوکله به اجرای جدول پیاده رو به طول ۲٫۵ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در این روستا اشاره کردو افزود:تا کنون دهیاری هلوکله برای اجرای جدول پیاده رو ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کرده و اجرای پروژه ادامه دارد.

وی اجرای روکش آسفالت هلوکله با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان ، نصب تابلوی ورودی روستا با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان و نصب دوربین محافظتی سطح روستا با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان را از دیگر اقدامات سازنده دهیاری و شورای اسلامی هلوکله در سطح روستا اعلام کرد.

پایان پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.