تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 9:44
65 بازدید
کد خبر : 1629

سرمایه گذاری ۴۸ میلیارد ریالی پروژه های شهرداری کلاچای افتتاح شد

سرمایه گذاری ۴۸ میلیارد ریالی پروژه های شهرداری کلاچای افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت ۸ پروژه توسعه عمرانی شهر کلاچای با حجم سرمایه گذاری ۴۸ میلیارد ريال مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر،

نائب رئیس شورای شهر کلاچای در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری که به صورت نمادین در شهرک اندیشه برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصت گرانبهایی برای ادای احترام و تجلیل از مقام شامخ شهدای دولت و بیان خدمات و اقدامات صورت گرفته است.

وی با اشاره به افتتاح ۸ پروژه خدماتی و عمرانی شهرداری کلاچای در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد ريال افزود: برای اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان اندیشه غربی بالغ بر ۱۳ میلیارد ريال هزینه شده است.

کامران علیپور کلایه ، روکش آسفالت خیابان شیخ صدوق، روکش آسفالت ورودی غربی پلرود، زیرسازی و آسفالت کوچه ایثار ۴، لوله گذاری کوچه بهار ۴ و انتهای خیابان پاسداران ،اجرای سنگ فرش پیاده رو حد فاصل میدان امام خمینی تا میدان شهدا، اجرای سنگ فرش بازار ماهی فروشان و ساخت سرویس بهداشتی پارک ساحلی را از دیگر پروژه های مورد افتتاح اعلام کرد.

وی اجرای پروژه های زیرساختی را در توسعه و پیشرفت شهر موثر دانست و گفت:اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی و خدماتی قطعاٌ رضایت شهروندان را در پی دارد امیدواریم شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای توانسته باشد به سمت و سویی حرکت کند که این رضایت به حداکثر خود ارتقاء یابد تا شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر شهرمان باشیم.

 توسعه شهری حاصل همدلی و همگرایی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی است

محمد حیدری فرماندار رودسر نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های شهرداری و اعضای شورای شهر کلاچای برای اجرای پروژه های زیرساختی این شهر گفت: توسعه شهری حاصل همدلی و همگرایی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی است امیدواریم که با اجرای این خدمات رضایتمندی مردم صورت گرفته باشد.

به گزارش خبرنگار ما، ۸ پروژه عمرانی شهر کلاچای با حجم سرمایه گذاری ۴۸ میلیارد ريال که به همت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی این شهر  به مناسبت هفته دولت آماده شده بود با حضور فرماندار و جمعی از مسؤولین شهرستانی و بخشی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

خبرنگار: ثریا شعبان پور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.