تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 - 22:25
51 بازدید
کد خبر : 1752

اجرای پیاده راه ساحلی شلمانرود گامی موثر برای توسعه گردشگری شلمان است

اجرای پیاده راه ساحلی شلمانرود گامی موثر برای توسعه گردشگری شلمان است

شهرداری شلمان با اجرای پروژه پیاده راه در حاشیه رودخانه شلمانرود گام موثری برای توسعه گردشگری و اقتصاد این شهر برداشته است.

به گزارش رصدرودسر،رودخانه ها از جمله مکان هایی هستند که در طول تاریخ همواره مورد توجه بشر بوده اند هم به عنوان مسیر حمل و نقل و هم به عنوان منبع تامین غذا، آب شرب و آب مورد نیاز در بخش کشاورزی. از طرفی جذابیت های ویژه طبیعی موجب شده است تا رودخانه ها به مکان هایی درجهت تفریح و گذران اوقات فراغت تبدیل شوند.

پتانسیل های تفریحی و گردشگری رودخانه ها منجر به ایجاد گونه ای از گردشگری موسوم به گردشگر رودخانه ای شده است. شهر شلمان به لحاظ جریان داشتن رودخانه شلمانرود از وسط این شهر به لحاظ ایجاد و توسعه گردشگری رودخانه ای دارای موقعیت مناسبی است که شهرداری و شورای اسلامی این برای ایجاد فضای مناسب گردشگری پروژه پیاده راه ساحلی شلمانرود را در دستور کار خود دارند.

شهرداری شلمان با اجرای پروژه پیاده راه در حاشیه رودخانه شلمانرود گام موثری برای توسعه گردشگری و اقتصاد این شهر برداشته است طرح های عمرانی پیاده راه ساحلی و دیواره سازی حاشیه رودخانه شلمانرود  از پل بزرگ شهر شلمان تا پل بالامحله به طول یک کیلومتر توسط شهرداری شلمان در حال انجام می باشد.

به گفته وی رودخانه شلمانرود که از وسط شهر می‌گذرد؛ پتانسیل گردشگری بی نظیر شلمان است که ساخت پیاده رو در حاشیه این رودخانه با اخذ مجوزهای لازم با اعتبار ۵ میلیارد تومان آغاز شده و هم اکنون پیشرفت ۵۰ درصدی داشته و قابلیت استمرار و ادامه کار برای شهرداران بعدی نیز در این پروژه وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.