تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1402 - 23:47
53 بازدید
کد خبر : 1455

رودسر دارای قابلیت های بالا برای برگزاری رویدادهای ورزشی است

رودسر دارای قابلیت های بالا برای برگزاری رویدادهای ورزشی است

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به میزبانی این شهرستان در مسابقات شنای آبهای آزاد قهرمانی کشور گفت:شهرستان رودسر با دارا بودن ظرفیت های بالا برای میزبانی مسابقات استانی و ملی نیازمند برنامه ریزی است.

به گزارش رصدرودسر،محمد حیدری عصر امروز در مراسم مسابقات شنای آبهای آزاد قهرمانی کشور ویژه بزرگسالان در ساحل رودسر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید امنیت حسن عشوری اظهار کرد:از اینکه شهرستان رودسر میزبان شناگران و جامعه ورزشی کشور است بسیار خرسندیم.

وی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های شهرستان رودسر برای میزبانی مسابقات استانی و ملی افزود: برای فراهم کردن امکانات و زیرساخت های مناسب برگزاری چنین رویدادهای ورزشی نیازمند برنامه ریزی های لازم از سوی اداره ورزش و دستگاه های مرتبط هستیم تا از همه ظرفیت ها برای میزبانی شایسته مسابقات استفاده شود.

سرپرست فرمانداری رودسر با تاکید بر لزوم توجه و ارتقای ورزش شهرستان تصریح کرد: رودسر دارای ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه ورزشی است که نیاز است برای ورزش شهرستان در حوزه همگانی و همچنین ورزش های تخصصی برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم.

گفتنی است که در رقابتهای شنای آبهای آزاد قهرمانی کشور حدود ۱۵۰ ورزشکار از استانهای گیلان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، مازندران، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد و قزوین حضور یافتند که با برتری تیم ملوان جوان گیلان این مسابقات پایان یافت.

مسابقات شنای آبهای آزاد قهرمانی کشور در سه مسافت یکهزار متر، یکهزار و ۵۰۰ متر و ۲ هزار متر در ساحل شهرستان رودسر برگزار شد.

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این رقابتها به تیمهای برتر حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر رده های سنی مختلف نیز مدال قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.