تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 14:49
222 بازدید
کد خبر : 116

فاصله بین مردم و مسوولین در کشور زیاد است

فاصله بین مردم و مسوولین در کشور زیاد است

معاونت سیاسی استانداری گیلان با بیان اینکه میز کار مسوولان باید در میان مردم باشد،گفت:متاسفانه فاصله بین مردم و مسوولان زیاد است برای حل مشکلات مردم این فاصله ها باید کم شود.

به گزارش سایت رصدرودسر،حسین مصطفی پور امروز در جلسه شورای اداری لنگرود در سالن اجتماعات این فرمانداری با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه و سردار بزرگ شهید سلیمانی و گرامیداشت ۹ دی ایام بصیرت ملت ایران اظهار کرد:در این مرز و بوم بهترین ملت را داریم بارها توسط مردم بزرگوار به اثبات رسیده هر جا لازم بوده پشت سر ولی خودشان بوده و حضور پیدا کردند و ثابت کردند که از مردمان صدر اسلام بهترند .

وی با بیان اینکه دولت انقلابی رئیسی با رای قاطع مردم سرکار آمد و مردم هم به شعارهای دولت اعتماد کردند،افزود: ملتی که به رغم سختی های معیشتی روی پای خودش استوار مانده اگر دولت بهترین برنامه هم داشته باشد اگر مسوولان نتوانند اجرا کنند برنامه ها ابتر می ماند.

معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه مشکلات مردم بسیار زیاد است و مسوولان باید برای حل مشکلات میدانی پای کار باشند،تصریح کرد:مسوول باید میز کارش وسط کار  و میان مردم باشد متاسفانه در کشور فاصله بین مردم و مسوولان زیاد است باید این فاصله کم و جدایی از بین برود تا آلام مردم را کم کنیم.

وی با اشاره به اینکه لنگرود دارای استعدادهای فراوان از نظر منابع و سرمایه نیروی انسانی است،افزود: امیدوارم دولت انقلابی دوران سخت را در کنار این استعدادها و ظرفیت ها براحتی بگذراند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.