تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 9:21
63 بازدید
کد خبر : 1469

دولت از واردات برنج و چای در فصل برداشت جلوگیری کند

دولت از واردات برنج و چای در فصل برداشت جلوگیری کند

نماینده مردم لنگرود با تاکید بر لزوم حمایت دولت از کشاورزان و تولید کنندگان گفت: از دولت انتظار داریم برای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان از صدور مجوز واردات چای و برنج در فصل برداشت این محصولات خودداری نماید تا کشاورزان با کاهش قیمت و انباشت محصول در انبارها دچار ضرر و زیان نشوند.

به گزارش رصدرودسر، پرویز محمدنژاد در مراسم تجلیل از روز خبرنگار در دفتر مراجعات مردمی نماینده مردم شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه خبرنگاران زبان گویا، گوش شنوا و چشم بینای مردم و مسؤولین در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه هستند، اظهار داشت: اساس استقلال یک کشور فرهنگ آن است که خبرنگاران بیشترین نقش را در این زمینه برعهده دارند.

  عضو کمیسیون انرژی و رئیس کمیته نیرو مجلس شورای اسلامی با اشاره به دو مسئولیت بزرگ قانونگذاری و نظارت توسط نمایندگان‌ مجلس گفت:در حوزه قانون نویسی و طرح یکی از مدرن ترین و الزام آورترین طرح ها که مشمول ۲۱ ماده تحت عنوان قانون توسعه و مانع زدایی در صنعت برق است را تقدیم مجلس کردم که ۱۹ ماده آن تصویب و امسال به دولت ابلاغ شد. 

وی با اشاره به طرح جهادی تعویض کابل خود نگهدار به جای کابل فرسوده که با شتاب در سراسر کشور و گیلان و بویژه لنگرود اجرا شده و همچنان ادامه دارد ،اتصریح کرد:تبدیل چراغ‌ های هالوژن پرمصرف کل کشور به ال ای دی از دیگر اقداماتی است که گیلان در اجرای این طرح پیشگام بوده و با مجوز وزیر نیرو لنگرود نخستین شهرستان اجرای این طرح خواهد بود.  

تشکیل نخستین شرکت تعاونی فراگیر ملی در حوزه نوغانداری و صنایع تبدیلی در لنگرود

عضو فراکسیون حمایت از محصولات استراتژیک کشاورزی و رئیس کمیته نوغان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ارزشمند در حوزه نوغان گفت: در یک سال گذشته از تعداد ۱۵ هزار جعبه نوغان به ۴۳ هزار جعبه در کشور رسید و علاوه بر آن برای اینکه بتوانیم از فرآورده‌ هاي خام فروشی و صنایع تبدیلی پیله ابریشم استفاده کنیم دبیرخانه نوغان کشور در لنگرود مستقر شد.

وی با اشاره به تشکیل و راه اندازی نخستین شرکت تعاونی فراگیر ابریشم کشور در لنگرود افزود: احیاء موسسه تحقیقات ابریشم در شلمان در زمینی به مساحت سه هزار متر متر مربع در حال اجرا است.


محمدنژاد از افتتاح پروژه بندرچمخاله تا پایان شهریورماه خبر داد و افزود: اعتبار این پروژه ۲۷۰ میلیارد تومان است که با حضور مردم و گردشگران شاهد تحول اقتصادی منطقه خواهیم بود.

دولت از واردات برنج و چای در فصل برداشت جلوگیری کند

نماینده مردم لنگرود با اشاره به اقدامات خوب دولت در سال های اخیر در بحث قیمت گذاری برگ سبز چای و افزایش ۵۷ درصدی قیمت برگ سبزچای گفت: از دولت انتظار داریم برای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان از صدور مجوز واردات چای و برنج در فصل برداشت این محصولات خودداری نماید تا کشاورزان با کاهش قیمت و انباشت محصول در انبارها دچار ضرر و زیان نشوند.

انتهای پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.