تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 9:07
56 بازدید
کد خبر : 1574

پروژه سایت نفتی رودسر احیا و راه اندازی شود

پروژه سایت نفتی رودسر احیا و راه اندازی شود

استاندار گیلان با اشاره به احیا و راه‌اندازی پروژه سایت نفتی رودسر گفت: اجرای این طرح بستر لازم برای اشتغال و اقتصاد منطقه را فراهم می‌کند و باید تلاش کنیم که این طرح دوباره احیا شود.

به گزارش رصدرودسر،اسدالله عباسی امروز در مراسم افتتاح ۱۲۱ پروژه راهداری استان گیلان که به صورت متمرکز در ساحل احمدآباد رودسر برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: رجایی و باهنر بهترین الگو برای همه ما دولتمردان در انجام وظایف محوله است.

وی دولت سیزدهم را دولت مردمی و انقلابی خواند و افزود: و یکی از برنامه های راهبردی دولت فسادستیزی به ویژه دست اندازی به حقوق عامه مردم و آزادسازی ساحل است که بایستی برای استفاده عموم در اختیار مردم قرار گیرد و کسی حق ندارد به صورت ویژه از آن استفاده کند.

 نماینده عالی دولت در استان گیلان راه اندازی جاده ساحلی رودسر را مورد تاکید قرار داد و گفت: ساحل رودسر ویژگی خاص خود را دارد بایستی از این نعمت خدادادی برای استفاده و بهره مندی بهتر و بیشتر مردم به خوبی مدیریت شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به بازآفرینی شهر رودسر افزود: رودسر دارای پیشینه تاریخی و فرهنگی بلندی است ضمن توجه به محلات قدیمی این شهر،مشکلات بافت فرسوده آن حل شود.

وی با اشاره به احیا و راه اندازی پروژه سایت نفتی رودسر تصریح کرد: اجرای این طرح بستر لازم برای اشتغال و اقتصاد منطقه را فراهم می کند باید تلاش کنیم که این طرح دوباره احیا شود ضمن اینکه طی دو سال گذشته در دولت سیزدهم نرخ بیکاری استان از ۸٫۲ به ۶٫۱ رسیده است.

عباسی با اشاره به اینکه استراتژی و راهبرد ما برابر قانون کار کردن و توزیع عادلانه اعتبارات و خدمات است و مدیری اجازه ورود به رانت ندارد، گفت: در مسیر رشد،توسعه و بالندگی دولت نبایستی مانعی قرار گیرد و هیچ بهانه ای پذیرفتنی نیست در چارچوب قانون به مسیر ادامه دهید و به مردم خدمت کنید تا رضایت آنان  جلب شود.

کاهش تعداد سرعتکاه های سطح جاده ای گیلان در دستور کار قرار دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان هم در ادامه این مراسم با اشاره به افتتاح ۱۲۱ پروژه راهداری با بیش از ۸۷۰ میلیارد تومان  به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: از این تعداد ۵۷ پروژه روستایی،۳۸ پروژه فرعی شریانی و ۱۵ پروژه هم شامل پل و ابنیه فنی،سیستم روشنایی محورهای مواصلاتی ، خط کشی و نصب حفاظ ایمنی بوده است.

غلامعلی نیک فهم با اشاره به دستور استاندار گیلان در خصوص کاهش تعداد سرعتکاه های سطح جاده ای استان گفت: به رغم همه حاشیه هایی که در این خصوص وجود داشت خدا رو شکر به تصمیم واحدی رسیدیم تا تعداد این سرعتکاه ها به حداقل ممکن برسد و مردم براحتی از مسیر تردد کنند.

نقش تاثیرگذار جاده ساحلی رودسر در حوزه توسعه گردشگری

سرپرست فرماندار رودسر نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال  116 میلیارد تومان اعتبارات مصوب در کمیته برنامه ریزی شهرستان که ۶۵ درصد این اعتبارات جذب و در پروژه ها جاری و ساری شده است ، گفت: همچنین بالغ بر ۳۵۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی به شهرستان تزریق شده است.

وی با اشاره به ظرفیت ۴۷ کیلومتری ساحل شهرستان رودسر گفت: شهرستان دارای توانمندی های مانند ساحل دارای توانمندی های بالقوه ای است که با راه اندازی جاده ساحلی در بحث گردشگری و کمک به اقتصاد منطقه تاثیرگذار است.

 محمد حیدری پسماند را از اساسی ترین مشکل رودسر خواند و افزود:قبل از اینکه این مشکل به بحران تبدیل شود نیازمند حمایت های لازم و حل پسماند در شهرستان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.