تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 شهریور 1401 - 0:21
138 بازدید
کد خبر : 674

افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری رانکوه به مناسبت هفته دولت

افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری رانکوه به مناسبت هفته دولت

شهردار رانکوه با اشاره به افتتاح ۴ پروژه عمرانی و خدماتی این شهرداری به مناسبت هفته دولت گفت: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر ۴۵ میلیارد ريال سرمایه گذاری شده است.

به گزارش رصدرودسر،شهرام قهرمانی در مراسم افتتاح پارک کودک کیارود در آخرین روز از هفته دولت  اظهار کرد:برای اجرای این پروژه بالغ بر پنج میلیارد ريال سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای ۴ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری رانکوه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ريال از منابع داخلی و استانی سرمایه گذاری شده است،افزود:آسفالت معابر شهری با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال ،اجرای لوله گذاری فاز اول خیابان صنعت  ، شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال   ، فاز دوم بلوار غدیر و کوچه صفا ۱۳ میلیارد ریال ،دیوار سازی حاشیه رودخانه کیا رود باهزینه ای بالغ بر  8 میلیارد ریال  از دیگر پروژه های قابل افتتاح است.  

شهردار رانکوه با اشاره به به افزایش بودجه امسال شهرداری از ۵ میلیارد به ۱۳ میلیارد تومان تصریح کرد:خوشبختانه با تعامل و همکاری شهروندان با مجموعه شهرداری تاکنون ۴۰ درصد بودجه تحقق یافته است و امیدواریم تا پایان سال رقم مناسبی را در تحقق بودجه سالانه شاهد باشیم.

وی همکاری و حمایت های متقابل مردم و مسؤولان را در اجرای پروژه های عمرانی رانکوه را ضروری خواند و افزود:تلاش مدیریت شهری رانکوه با مجموعه اعضای شورای اسلامی در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام/

خبرنگار :منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.