تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 - 12:39
120 بازدید
کد خبر : 744

توانمندسازی مددجویان از اهداف کمیته امداد است

توانمندسازی مددجویان از اهداف کمیته امداد است

رئیس کمیته امداد رودسر از پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی به مددجویان رودسر خبر داد و گفت: عمده ترین فعالیت کمیته امداد توانمندسازی خانواده های تحت پوشش در حوزه اقتصادی، تقویت روحیه کار و تلاش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خانواده های تحت پوشش است.

علیرضا سبک سیر در گفت و گو با خبرنگار رصدرودسر، با اشاره به ساخت مسکن مددجویی اظهار کرد: ساخت مسکن محرومین یکی از موضوعات مورد توجه کمیته امداد و سیاست های دولت است.

وی با اشاره به ساخت ۶۳ واحد مسکونی به صورت تفاهم نامه ای با تسهیلات بلاعوض، وام کمیته امداد و بنیاد مسکن در شهرستان رودسر افزود: بیش از ۵۰ درصد این واحدها تحویل مددجویان کمیته امداد شده و مابقی واحدها با پیشرفت فیزیکی خوب رو به اتمام است.

رئیس کمیته امداد رودسر با اشاره به پرداخت وام خود اشتغالی به مددجویان و سایر نیازمندان به عنوان دیگر فعالیت های این نهاد تصریح کرد:۵۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات بند «ب» تبصره ۱۶ ابلاغی به بانک های عامل در اختیار کمیته امداد شهرستان قرار گرفته و تا امروز ۲۴ میلیون تومان آن جذب شده و برای ۲۹۲ نفر به طور مستقیم شغل بیشتر در قالب خدمات، گل و گیاه و دامداری ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار و ۵۶۵ خانوار در قالب ۹ هزار نفر مددجو زیر پوشش کمیته امداد رودسر است، افزود: عمده ترین فعالیت کمیته امداد شامل توانمند سازی خانواده های تحت پوشش در حوزه اقتصادی و تقویت روحیه کار و تلاش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خانواده های تحت پوشش است.

انتهای پیام/

خبرنگار: منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.