تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 19:09
71 بازدید
کد خبر : 1334

گازرسانی گسترده به گیلان موجب کاهش مراجعین به شرکت گاز شده است

گازرسانی گسترده به گیلان موجب کاهش مراجعین به شرکت گاز شده است

روز سه شنبه برنامه دیدار چهره به چهره مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با مردم در واحد روابط عمومی این شرکت برگزار شد.

به گزارش رصدرودسر به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی درخصوص رسیدگی به درخواست ها گفت: بیشترین مطالبه مراجعه کنندگان، درخواست اشتغال بوده که به علت عدم اجازه جذب از سوی نهادهای عالی، مدارک و مستندات این افراد در بانک اطلاعاتی شرکت ثبت می شود تا در صورت نیاز فراخوان شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به گازرسانی گسترده به اقصی نقاط استان و برخورداری ۹۸ درصد خانوارهای شهری و روستایی گیلان از نعمت گاز طبیعی اظهار داشت: خوشبختانه با گازدار شدن سراسر گیلان از نعمت گاز طبیعی، تعداد مراجعه کنندگان متقاضی گاز کاهش چشمگیری یافته است.

جمال نیکویی درخصوص نحوه اجرای این برنامه تصریح کرد: در این شرکت تلاش شده تا دیدار چهره به چهره با مدیرعامل نه تنها درجهت عمل به نظامنامه ها و دستورات صادره، بلکه با رویکرد حل مسئله و مشکل مردم انجام گیرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور مبنی بر ارتباط نزدیک با مردم برای آگاهی از مشکلات آنها و اهتمام در رفع مشکلات مذکور، بر تلاش هرچه بیشتر این شرکت در جهت تحقق این مهم و نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی، ملاقات مردمی و روحیه مسئولیت پذیری تاکید کرد. 

مديرعامل گاز گيلان در خاتمه از همه مشترکین و متقاضیان درخواست کرد تا برای صرفه جویی در زمان و هزینه، مشکلات و درخواست های خود را حتی الامکان به صورت غیرحضوری و از طریق درگاه های ارتباطی مجازی شرکت همچون سایت، نرم افزار موبایلی گاز، تلفن گویای ۳۴۱۴ و … ثبت و پیگیری کنند.

لازم به توضیح است در راستاي سياست پاسخگويي مناسب و شفاف به مراجعين و ارباب رجوع همانند سنوات گذشته، روابط عمومي شركت گاز گیلان روزهاي سه شنبه هر هفته از ساعت ۸:۳۰ الي ۱۲ ظهر ميزبان مراجعيني است كه متقاضي ملاقات مستقيم با مدير عامل مي باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.