تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 10:15
72 بازدید
کد خبر : 1435

جداسازی مردم و مسئولان راهبرد اصلی دشمن است

جداسازی مردم و مسئولان راهبرد اصلی دشمن است

سرپرست جدید فرمانداری رودسر نیز با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولت اقدام و عمل است ، گفت:راهبرد دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلام جداسازی مردم از مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است باید تلاش کرد با خدمات رسانی به مردم این ارتباط را تقویت کرد.

خبرنگار:ثریا شعبان پور

 به گزارش رصدرودسر،محمد حیدری امروز در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولت اقدام و عمل است ،اظهار کرد:مردم به عنوان سرمایه بزرگ انقلاب سهم عظیمی در توفیقات نظام در صحنه های گوناگون داشتند و کارگزاران انقلاب اسلامی مکلف و موظف به خدمت رسانی شبانه روزی به مردم هستند.

وی جداسازی مردم از مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را راهبرد دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند وافزود:برای خنثی سازی ترفند و حیله های دشمن مسئولان بایستی در خدمت مردم باشند و با ارتباط با مردم ،خلاهای ارتباطی مسئولان با مردم را رفع و اعتمادسازی افزایش یابد.

سرپرست جدید فرمانداری رودسر با اشاره به ناترازی خدمات و پیشرفت در چهار بخش شهرستان رودسر تصریح کرد:رویکرد مدیریتی ما در سطح شهرستان مردم محوری و استفاده از خرد جمعی در تحقق اهداف دولت سیزدهم دولت اقدام و عمل خواهد بود تا عقب افتادگی ها و مشکلات حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.