تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1402 - 19:59
58 بازدید
کد خبر : 1900

بازدید مدیر کل بیمه سلامت گیلان از بیمارستان پیروزلاهیجان

بازدید مدیر کل بیمه سلامت گیلان از بیمارستان پیروزلاهیجان

دکتر محمود عاطف راد مدیر کل بیمه سلامت ، دکتر ژاله جو معاون بیمه و خدمات سلامت ، نامور رئیس اداره اسناد پزشکی با حضور در بیمارستان پیروزلاهیجان ازنحوه ارائه خدمت مطلوب به بیمه شدگان و روند رسیدگی به اسناد و پرونده های بیماران تحت پوشش این اداره کل بازدیدکردند.

به گزارش رصدرودسر، دکتر محمود عاطف راد در بازدید از بیمارستان پیروز لاهیجان و در جلسه ای که با حضور رئیس وکارکنان بیمارستان برگزار شد، ضمن قدردانی از کادردرمان بیمارستان گفت: با اراده ای که در ریاست بیمارستان وکادر قوی وبادانش آنها شاهد هستیم ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان ومردم عزیز استان دراولویت برنامه ها قراردارد که این امر قابل تحسین می باشد وی افزود: با کنارهم بودن می توانیم کارهای بزرگی برای مردم انجام بدهیم.

دکتر عاطف راد خاطر نشان کرد اگر سندها استاندارد های لازم را داشته باشد باعث رسیدگی به موقع می شود که درنهایت ما می توانیم درکمترین زمان ممکن پرداختی های لازم را داشته باشیم .

درادامه دکتر علیپور ضمن قدرانی ازمدیر کل ومجموعه بیمه سلامت گفت: نگاه تعاملی اداره کل بیمه سلامت بسیار راه گشا درجهت حل مشکلات وچالشها می باشد وی یکی از اهداف مهم بیمارستان پیروز لاهیجان جهت خدمت رسانی بهتر به مردم را تعامل با همه دستگاه های اجرایی دانست که تعامل با بیمه ها در اولویت برنامه هاست واین تعامل باعث کاهش هزینه های درمانی در راستای مشکلات بیمه شدگان عزیز می باشد.

درپایان در نشستی که در دفتر رئیس بیمارستان برگزار شد موارد ومشکلات موجود بررسی وراهکارهای مناسب ارائه گردید لازم بذکر می باشد مدیر کل بیمه سلامت از تمامی بخشهای بیمارستان بازدید وبا کادر درمان وبیماران بستری در بیمارستان گفتگو نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.