تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 - 9:20
61 بازدید
کد خبر : 1792

دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جامعه را به اوج خود می‌رسانند

دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جامعه را به اوج خود می‌رسانند

رئیس هیأت مدیره جمعیت امام رضایی‌ها با بیان اینکه رهبری فرمودند که دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها افرادی هستند که جامعه را به اوج خود می‌رسانند، گفت: امروز در زمینه‌های بسیاری شاهد نبوغ زیاد این نسل در عرصه‌های علمی و پزشکی و غیره هستیم که نام ایران را سربلند کرده‌اند.

دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جامعه را به اوج خود می‌رسانند

به گزارش رصدرودسر، حسین یکتا امروز در یادواره ۱۴۲ شهید بخش کومله لنگرود در سالن ورزشی شهدای فرهنگی کومله با بیان اینکه امام خمینی فرمودند سال‌ها باید بگذرد تا جایگاه شهیدان مشخص شود، اظهار کرد: هیچکس بی‌حکمت به مراسم شهید نمی‌آید و هرکسی که در یادواره‌ها حضور میابد به دلیل دعوت شهدا از آنان است. 

وی با بیان اینکه حضور ما در یادواره‌ها برای این است که متوجه باشیم که در عالم خبری است، گفت: یک روزی غصه ما حضور در کربلا بود ولی امروز به واسطه جانفشانی شهدا و گمنامان، شاهد حضور میلیونی مردم در کربلا و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی هستیم. 

رئیس هیأت مدیره جمعیت امام رضایی‌ها با بیان اینکه چند سال پیش در زمانی که جامعه نیاز به تحول داشت امام زمان بر کشور نظر کرد و شهدای غواص در همان ایام پیدا شدند و روح جدیدی به جامعه تزریق شد، تصریح کرد: برای شهدای غواص تشییع بزرگی در سطح کشور برگزار شد که این نشان دهنده جامعه تشنه به معنویت است که در زمان حساس خود رو نشان می‌دهد که شهدا با حضور به موقع خود تشنگی معنوی مردم را برطرف می‌کنند. 

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه امام خمینی پیش‌بینی خوب و درستی از تحولات منطقه داشتند، افزود: آمریکا با شیطنت خود عراق و ایران را به جنگ یکدیگر مجبور کرده بود ولی امام فرموده بودند که اگر عراق و ایران در کنار هم قرار بگیرند کارهای بزرگی در منطقه خواهد شد و امروز ایرانی و عراقی در کنار هم و در یک موکب فعالیت می‌کنند. 

یکتا با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که شبهه‌ها از سوی دشمن بر ملت ایران بسیار زیاد است، گفت: دشمن از هر روشی تلاش می‌کند که ایران را در مسیر پیشرفت متوقف کند گرچه با مشکلات اقتصادی روبرو هستیم ولی در بسیاری از زمینه‌ها در حال پیشرفت هستیم که در بهبود وضعیت کشور موثر خواهد بود. 

وی با بیان اینکه امام خمینی فرمودند که کلید بسیاری از مشکلات جهانی و جوامع مختلف در حل شدن مشکل فلسطین است، تصریح کرد: رهبری فرمودند که دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها افرادی هستند که جامعه را به اوج خود می‌رسانند و امروز در زمینه‌های بسیاری شاهد نبوغ زیاد این نسل در عرصه‌های علمی و پزشکی و غیره هستیم که نام ایران را سربلند کرده‌اند. 

رئیس هیأت مدیره جمعیت امام رضایی‌ها با اشاره به اینکه رهبری چندی پیش فرمودند که فتح قله نزدیک است، بیان کرد: ما باید خود را برای خبر مهمی که در راه است آماده کنیم و پیداست که یک نظم جدیدی در دنیا در حال شکل گرفتن است و رهبری فرمودند که جوانان خود را برای زندگی در حکومت امام زمان آماده کند. 

این روای دفاع مقدس با بیان اینکه باید در شرایط فعلی جامعه که دشمن همواره در حال آماج شبهه بر اذهان عمومی است گوش ما به دهان ولی فقیه باشد، افزود: در جامعه امروز که مورد حمله همه جانبه دشمن بر روی افکار و اذهان عمومی هستیم حفظ وحدت نقطه مقابل فرافکنی و تخریب دشمن علیه ملت ایران است و این وحدت در گرو پیروی از رهبری و پشتیبانی از ولی فقیه است. 

منبع:خبرگزاری فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.