تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 17:50
197 بازدید
کد خبر : 177

گشایش ۶ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری لنگرود

گشایش ۶ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری لنگرود

در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب، ۶ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری لنگرود با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مورد گشایش و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر،آئین گشایش پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری لنگرود با حضور سرپرست فرمانداری، نماینده مردم لنگرود در مجلس و اعضای شورای شهر لنگرود به صورت نمادین در پیاده راه سلامت پارک فجر به بهره برداری رسید.

سرپرست شهرداری لنگرود در این آئین با اشاره به گسترش شیوع امیکرون ویروس کرونا اظهار کرد:برای حفظ جان خود و خانواده هایمان لازم است با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ،فاصله اجتماعی و کمک به جهادگران سلامت از این موج هم به خوبی عبور کنیم.

 وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان عملکرد خدمات ارائه شده نظام است، افزود:شهرداری ها به عنوان یکی از دستگاه های اجرایی اقدامات و خدمات صورت گرفته را به شهروندان اعلام می کنند.

مصطفی طالبی با اشاره به افتتاح ۶ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری لنگرود به مناسبت دهه فجر انقلاب تصریح کرد:برای اجرای این پروژه‌ها بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده که از این میزان ۹۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی و بقیه از اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است.

وی با اشاره به دیواره‌سازی رودخانه به طول ۵۰ متر، لایروبی تالاب کیاکلایه به طول سه هزار متر با هدف صیانت از محیط زیست و بتن ریزی کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر به مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع افزود: اجرای روکش آسفالت بخشی از کوچه‌ها و خیابان‌های سطح شهر به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع ، لوله‌گذاری تعدادی از کوچه‌ها به طول ۴۴۰ متر با هدف دفع آب‌های سطحی و پیاده روسازی و نصب کف‌پوش به طول ۸۰۰ متر از دیگر پروژه های مورد افتتاح شهرداری لنگرود است.

انتهای پیام /

خبرنگار : ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.