تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 شهریور 1401 - 18:55
149 بازدید
کد خبر : 685

افتتاح ۱۱ میلیارد تومان پروژه برق لنگرود

افتتاح ۱۱ میلیارد تومان پروژه برق لنگرود

۲۶ پروژه برق لنگرود با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان به مناسبت ایام هفته دولت مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

خبرنگار:ثریا شعبان پور

به گزارش رصدرودسر،۲۶ پروژه برق لنگرود با حضور مهدی زاده مدیرکل امورتوزیع برق گیلان، جلالی فرماندارلنگرود، محمدنژاد نماینده مردم لنگرود و حجت الاسلام نقوی امام جمعه لنگرود به مناسبت هفته دولت مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

مدیر امورتوزیع برق شهرستان لنگرود با اشاره به افتتاح ۲۶ پروژه برق در هفته دولت اظهار کرد:برای این پروژه ها که برای تقویت ،رفع ضعف برق و پایداری شبکه ها در شهرستان لنگرود اجرایی شده بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه امور توزیع برق لنگرود به ۹۵ هزار مشترک روستایی و شهری خدمات رسانی می کند، افزود:تعداد خاموشی های امسال نسبت به سال های گذشته کاهش قابل مشاهده ای داشته است.

هومان ایجه ای یکی از علت های خاموشی برق را خطوط فرسوده و قدیمی دانست و گفت:برای رفع خطوط فرسوده کابل ۲۰ کیلوولت زمینی از صحرا تخته پل تا پست هوایی آتشکار بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به مشکل افزایش سرقت شبکه افزود: سیم دزدی از ۳۰ مورد در سال قبل به ۲۷۰ مورد برای امسال رسیده که بخصوص در پیک مصرف در فصل گرما مشکلاتی را ایجاد می کند.  

مدیر امور توزیع برق شهرستان لنگرود از جذب ۱۰۰ میلیارد ریالی در طی امسال  خبر داد و بیان کرد:پروژه هایی در این شهرستان اجرایی شده و طرح هایی نیز در دست اجرا است.

افتتاح ۵۸۰ پروژه برق در گیلان

مهدی زاده مدیر عامل شرکت برق استان گیلان نیز دراین مراسم با اشاره به افتتاح ۵۸۰ پروژه برق در سطح استان گیلان افزود:برای اجرای این طرح ها بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

محمدنژاد نماینده مردم لنگرود در ادامه این مراسم با اشاره به جدیت در خصوص پیگیری کارهای کلان در سطح کشور گفت:یکی از برنامه های کلان اصلاح روشنایی معابر کشور و مجهز شدن به سیستم روز است.

وی با اشاره به مدیریت اساسی و جامع از تفکرات مجازی در حوزه بهره وری افزود:متاسفانه مصرف انرژی کشور ما دو ونیم برابر مصرف انرژی دنیا است که توجه به بحث صرفه جویی در این حوزه امری ضروری است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.