تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 10:10
74 بازدید
کد خبر : 1579

بهره برداری از ۲۳ طرح عمران شهری کومله

بهره برداری از ۲۳ طرح عمران شهری کومله

در هفتمین روز از هفته دولت ۲۳ طرح عمران شهری کومله با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر،منوچهر مهدی‌پور در مراسم افتتاح نمادین پروژه های شهرداری کومله ،پروژه میدان امام خمینی (ره)با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: پروژه‌های بزرگ و کلیدی که در دولت سیزدهم شاهد افتتاح آن هستیم بیانگر تلاش ،مشارکت و همسویی همه مدیران دستگاه ها می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر کومله به رغم همه تنگناها و مشکلات مالی به مناسبت هفته دولت پروژه های خوب و قابل قبولی به بهره برداری می رساند،تصریح کرد: شهرداری ۲۳ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره برداری می رساند که حاصل تلاش، تعامل و هم افزایی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی کومله است.

شهردار کومله اجرای همه طرح ها و خدمات شهری را در راستای رضایتمندی مردم خواند و افزود:بودجه امسال شهرداری ۶۰ میلیارد تومان پیش بینی شده بود که خوشبختانه با مشارکت همه شهروندان در شش ماهه نخست امسال ۷۰ درصد بودجه پیش بینی شده محقق شده است.

پاسخگویی به مطالبات شهروندان از دغدغه های شهرداری و شورای اسلامی کومله است

سخنگوی شورای شهر نیز در این مراسم هفته دولت را فرصت مناسبی برای ادای احترام و تجلیل از مقام شامخ شهدای دولت دانست و گفت:شیوه اخلاقی و مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر در خدمتگزاری به مردم الگوی مناسبی برای همه مسؤولان انقلاب و نظام است.

سیده مائده هاشمی هفته دولت را فرصت مغتنمی برای ارائه و بیان خدمات و اقدامات صورت گرفته دولت به مردم خواند و افزود: تبیین عملکرد دولت به جامعه، نشاط و امید در مردم را ایجاد می کند خدا رو شکر به رغم همه فشارهای مالی و با تعامل و همدلی که در مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی کومله وجود دارد خدمات خوبی برای توسعه و پیشرفت شهر به شهروندان ارائه شده است.

وی توجه به نیازها و مطالبات شهروندان را از دغدغه های شهرداری و شورای اسلامی شهر کومله اعلام کرد و گفت: جلب رضایتمندی شهروندان بسیار مهم است که امیدواریم با پروژه هایی که اجرا شده این مهم محقق شده باشد.

عملکرد مثبت شهرداری و شورای اسلامی کومله قابل تقدیر است

حجت الاسلام محیطی امام جمعه بخش کومله نیز به عملکرد مثبت شهرداری و شورای اسلامی کومله اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر ما شاهد تحولات خوبی در حوزه خدماتی،عمرانی و فرهنگی در شهر هستیم که جای قدردانی است.

خدمات دولت به خوبی در جامعه تبیین شود

محمدرضا جلالی فرماندار لنگرود نیز با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد :رسانه ها در روایت خدمات رسانی دولتمردان را برای مردم تلاش کنند تامردم بدانند که مدیران از همه ظرفیت ها برای خدمت رسانی بهتر به مردم بهره می گیرند.

انتهای پیام/

خبرنگار: منور شعبان پور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.