تاریخ انتشار : یکشنبه 23 بهمن 1401 - 11:57
101 بازدید
کد خبر : 1005

 بهره برداری از ۴۲ پروژه  برق لنگرود در دهه فجر

 بهره برداری از ۴۲ پروژه  برق لنگرود در دهه فجر

۴۲ پروژه برق شهرستان لنگرود با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر، مدیر شرکت توزیع برق شهرستان لنگرود در آئین بهره برداری از پروژه های برق این شهرستان در روستای بازارده گلباغ که با حضور نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد:دهه فجر فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی عملکرد انجام شده به مردم است.

وی با بیان اینکه طی سال جاری ۶۸۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد تومان در شهرستان لنگرود اجرایی شده است،افزود: تمام تلاش مجموعه شرکت توزیع برق به سرانجام رساندن پروژه‌هایی است که دارای قرارداد بوده تا مردم از نعمت برق پایدار برخوردار شوند. 

هومن ایجه ای  از افتتاح ۴۲ پروژه برق با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: این پروژه ها شامل احداث شبکه فشار متوسط، نصب و افزایش قدرت ترانسفورماتورهای برق، تبدیل شبکه های سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار و طرح های رفع ضعف برق در مناطق شهری و روستایی اجرایی شده است.

وی تعویض سیم های مسی به کابل های خودنگه دار به طول ۷۵ کیلومتر را از پروژه های در دست اقدام خواند و افزود: تامین برق برای متقاضیان، اقدمات کاهش پیک مصرف برق، بازدید، پایش، نگه داری شبکه ها و تعمیرات، سرویس روشنایی معابر از جمله مواردی است که شرکت توزیع برق باید به شهروندان خدمت دهی کند.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه در منطقه بازارده گلباغ تبدیل قریب سه هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف فرسوده با کابل خودنگهدار انجام شده است،بیان کرد:این طرح  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان با هدف خدمت رسانی بهتر و تامین برق پایدار به اجرا درآمده است.

به گفته ایجه ای امور توزیع برق لنگرود به ۱۰۰ هزار مشترک شهری و روستایی در سطح شهرستان خدمات رسانی می کند.

پایان پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.