تاریخ انتشار : دوشنبه 26 تیر 1402 - 19:08
75 بازدید
کد خبر : 1369

پرداخت ماهیانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بیمه شدگان گیلانی

پرداخت ماهیانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بیمه شدگان گیلانی

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان از پرداخت ماهیانه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران استان در بخش های بیمه ای و درمانی خبر داد.

به گزارش رصدرودسربه نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، کیوان مرتضوی با گرامیداشت روز تامین اجتماعی و با اشاره به اینکه حدود یک میلیون و سیصد هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند افزود : ۴۷۴ هزار نفر بیمه شده اصلی و ۱۸۰ هزار نفر مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود این جامعه را تشکیل میدهند . 

وی با بیان اینکه در هر ماه ۱۵۰۰ میلیارد تومان تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران استان در بخشهای بیمه ای و درمانی ارائه میگردد اظهار داشت : با اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی فرصت مناسبی برای افراد فاقد پوشش بیمه ای فراهم گردیده است تا در قالب انواع بیمه های دانشجویان ، زنان خانه دار و حرف و مشاغل آزاد تحت پوشش قرار گیرند .

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان همچنین اجرای مشوق های حمایتی در قالب بخشودگی جرائم بیمه ای برای کارفرمایان و فرصت تقسیط مجدد برای بدهی های تبدیل به حال شده را از اقدامات خوب همسو با تحقق شعار سال برشمرده و افزود در حال حاضر کارفرمایان استان بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار هستند .

کیوان مرتضوی ارائه غرامت دستمزد ایام بارداری برای بانوان بیمه شده ، خدمات داروئی و آزمایشگاهی برای ناباروری و حذف محدودیت پرداخت حق اولاد تا سه نفر برای مستمری بگیران را از رویکردهای اتخاذی همسو با سیاست های ابلاغی حوزه جمعیت برشمرد .  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.