تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 10:24
65 بازدید
کد خبر : 1635

افتتاح۲۵ پروژه زیرساختی شهرداری چابکسر

افتتاح۲۵ پروژه زیرساختی شهرداری چابکسر

به مناسبت هفته دولت ۲۵ پروژه زیرساختی شهرداری چابکسر با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش رصدرودسر،شهردار چابکسر در مراسم افتتاح نمادین پروژه پارک ساحلی با گراميداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مسؤولیتی که بر دوش ما مدیران است امانت است بایستی برای خدمت بی منت به مردم و جلب رضایتمندی آنان در حد توانایی و با توجه به امکانات و ظرفیت ها تلاش کنیم .

 وی با اشاره به اجرای پروژه های زیرساختی شهرداری چابکسر در راستای توسعه این شهر افزود:مجموعه مدیریت شهری با تعامل و همکاری شورای شهر ۲۵ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رساند.

بهرام غنوی، زیرسازی و آسفالت، احداث پارک ساحلی، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت، هدایت آب‌های سطحی، فرش موزاییک، سنگ فرش، ترمیم و ایجاد فضای سبز، خرید و نصب مبلمان شهری، دیوارکشی، رنگ آمیزی جداول و تاسیسات، بهسازی مدیریت پسماند، دیوار حفاظتی، رنگ آمیزی ترافیکی تعریض و جابجایی تیرهای روشنایی ، خرید و نصب تیرهای روشنایی ،کانکس پلیس راهور و اجرای طرح سالم‌سازی دریای گلسرخ را از پروژه های مورد افتتاح اعلام کرد.

وی همراهی و همدلی اعضای شورا را در برنامه ریزی منسجم و اصولی مدیریت شهری چابکسر را مورد تقدیر قرار داد و افزود:تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر چابکسر استفاده از ظرفیت های این شهر در جهت ارتقای رفاه عمومی و زندگی شهروندی است.

محمد حیدری سرپرست فرمانداری رودسر نیز در این مراسم عملکرد مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر چابکسر را مثبت ارزیابی کرد و گفت:امیدوارم روند خدمات رسانی را همواره تداوم بخشیده تا مردم شاهد تلاش و خدمات بیشتر دولت باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.