تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 16:54
56 بازدید
کد خبر : 1708

توانمندسازی و اشتغال پایدار جامعه هدف از سیاست‌های سازمان بهزیستی است

توانمندسازی و اشتغال پایدار جامعه هدف از سیاست‌های سازمان بهزیستی است

رئیس اداره بهزیستی رودسر با اشاره به پرداخت ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات برای ۲۴۰ نفر گفت: توانمندسازی و اشتغال پایدار جامعه هدف از سیاست‌های اصلی سازمان بهزیستی است.

به گزارش رصدرودسر،

پیمان محمدی پور در مراسم افتتاح پروژه اشتغالزایی و پرورش ماهیان گرم آبی در روستای چناربن بخش کلاچای که با حضورفرماندار رودسر و جمعی از مسؤولان شهرستانی و بخشی صورت گرفت،اظهار کرد:یکی از سیاست‌های اصلی سازمان بهزیستی ، توانمند سازی و کمک به تامین شغل برای معاش بهتر جامعه هدف است.

به گفته وی در سال گذشته با کمک فرمانداری و یاری همه نهادهایی که بحث صدور مجوزها را داشتند و بانک‌های عامل بهزیستی رودسر توانسته در شهرستان ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به ۲۴۰ نفر پرداخت کند.

رئیس بهزیستی رودسر با اشاره به اینکه از تعداد ۲۴۰ تا پروژه ای که داشتیم دو مورد به صورت نمادین یکی پرورش ماهیان گرمابی در چناربن کلاچای و دیگری پرورش گل و گیاه در چایخانسر بخش چابکسر در هفته دولت مورد افتتاح قرار می گیرد، تصریح کرد: بهزیستی در بخش کلاچای  به ۴۳  پروژه  مبلغ سه میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده که یکی از این پروژه ها ی اشتغالزایی پروژه پرورش ماهیان گرمابی مربوط به آقای قربانعلی باقری است که بسیار فعال، پویا و نمونه هستند و برای ۳ نفر اشتغال ایجاد شده است .

به گفته وی سازمان بهزیستی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر با رویکرد پیشگیری، توانمندسازی، استفاده از تمام ظرفیت دستگاه‌ها برای ارائه خدمات به جامعه هدف، ارائه خدمات به معلولان، زنان سپرست خانوار، افراد در معرض آسیب و هر فردی که در چارچوب ماموریت‌های بهزیستی بگنجد، تلاش می کند.

بهزیستی رودسر ، پنج هزار و ۵۰۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر هفت هزار و ۷۰۰ نفر از جامعه هدف را تحت پوشش خود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.