تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 بهمن 1401 - 17:43
134 بازدید
کد خبر : 954

افتتاح ۱۱ هزار مترمربع آسفالت راه روستایی توسکا محله

افتتاح ۱۱ هزار مترمربع آسفالت راه روستایی توسکا محله

آسفالت راه روستایی توسکا محله بخش چابکسر به مساحت ۱۱ هزار مترمربع با حضور فرماندار رودسر،امام جمعه چابکسر،بخشدار چابکسر،رئیس بنیاد مسکن رودسر و جمعی از مدیران ادارات و اهالی روستا مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر،دهیار توسکا محله بخش چابکسر در مراسم افتتاح ۱۱ هزار مترمربع از آسفالت این روستا اظهار کرد: با پیگیری دهیاری و شورای اسلامی روستای توسکا محله جهت ایجاد عرض مناسب معابر و همت مسؤولین امروز شاهد اجرای آسفالت راه های این روستا و افتتاح از این پروژه هستیم .

وی با قدردانی از همراهی و همدلی اعضای شورای اسلامی روستای توسکا محله با دهیاری این روستا در اجرای پروژه ها گفت:عملیاتی شدن آسفالت راه های توسکا محله حاصل همکاری فرمانداری رودسر و مجموعه استانداری برای تخصیص اعتبار مورد نیاز و بنیاد مسکن شهرستان رودسر در اجرای این پروژه بوده که جای قدردانی است.

محسن عیالوار همچنین به تلاش برای مدیریت پسماند روستای توسکا محله اشاره کرد و افزود:برای ساماندهی زباله و مدیریت پسماند این روستا تلاش می شود تا با همکاری مردم توسکا محله روستایی سبز و عاری از زباله داشته باشیم.

رئیس بنیاد مسکن رودسر نیز در این مراسم با اشاره به اجرای بیش از ۴۰ پروژه عمرانی طی یکسال گذشته در این شهرستان گفت:برای اجرای این پروژه ها بالغ بر ۳۵ میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان هزینه شده است.

علیرضا بیگی با اشاره به پرداخت ۱۰۳ میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان رودسر و کسب رتبه نخست استانی افزود:در بازنگری طرح و تهیه طرح هادی در این شهرستان ۳۶ طرح در حال تهیه و بازنگری است.

پایان پیام/ثریا شعبانپور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.