تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 22:52
70 بازدید
کد خبر : 1675

پاسخگویی به مطالبات شهروندان از دغدغه های شهرداری و شورای اسلامی کومله است

پاسخگویی به مطالبات شهروندان از دغدغه های شهرداری و شورای اسلامی کومله است

عضو شورای اسلامی شهر کومله با اشاره به همدلی و همسویی شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر گفت:شهردای تلاش کرده با اجرای پروژه های زیرساختی به مطالبات شهروندان پاسخ دهد.

به گزارش رصدرودسر،سیده مائده هاشمی درمراسم افتتاحیه پروژه های شهرداری  کومله در سالن گردان حمزه (ع) این شهر با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ادای احترام و تجلیل از مقام شامخ شهدای دولت است،اظهار کرد:شیوه اخلاقی و مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر در خدمتگزاری به مردم الگوی مناسبی برای همه مسؤولان انقلاب و نظام است.

وی هفته دولت را هفته افتخار و سربلندی دولت دانست که تمام همت و  تلاش خودش را برای خدمت به محرومان جامعه و رفع نیاز به دردمندان گذاشته است ،افزود:هفته دولت هفته سپاس و قدر دانی از دولتی دانست که هدفش اجرای حدود الهی و احکام آسمانی اسلام و ابعاد جامعه ای سرشار از عدالت و نظم  و امنیت است.

 عضو شورای اسلامی شهر کومله با اشاره به اینکه دولت شهید رجایی نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی، حداکثر تلاش و کوشش را کرد تا خدمت والایی به نظام مقدس  جمهوری اسلامی داشته باشد ، تا آنجائیکه برای این خدمت، جان خودش را در کف اخلاص گذاشت،تصریح کرد:یکی از امتیازاتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر حکومت‌های جهان دارد، این است که مسئولین و مدیران ما ، دوران مسئولیت خودشان را فرصتی برای خدمت  رسانی به مردم می دانند.

وی خدمت به مردم را  اندوخته و ذخیره آخرت   دانست و افزود:خدمت به مردم باعث عزت و اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی در عرصه کنونی که حاصل همین تفکر و اندیشه مدیران ما است.

سیده مائده هاشمی اضافه کرد:ما امروز گردهم آمدیم تا ضمن گرامیداشت یاد وخاطره  شهدای هفته دولت، شاهد افتتاحیه پروژه های عمرانی شهر کومله باشیم، شهری که دارای شهیدان و جانبازان ایران عزیز و همچنین ظرفیتهای علمی . ادبی. ‌فرهنگی و مردمی نجیب و شریف و دارای استعدادهای فراوان  است‌.

به گفته وی فعالیت‌های متعددی در عرصه های شهرسازی،عمرانی‌، فرهنگی در سالهای اخیر  در شهر کومله اجرایی شده است بی تردید این توفیقات حاصل نمی شد مگر با همدلی، همسویی و همکاری پیکره مدیریتی شهری کومله، شهردار و همکاران مجموعه شورای اسلامی شهر کومله و پرسنل اداری و تلاشگران خدماتی شهر و پیمانکاران و روسای ادارات و مهمتر از همه همراهی صادقانه مردم شریف شهر کومله صورت گرفته است‌.

عضو شورای اسلامی شهر کومله پایان سخنان خود را با بیتی  از شعر  خاتمه داد:

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد/

به  نیکی   نام  خود   را  جاودان   کرد   

انتهای پیام/

خبرنگار :ثریا شعبانپور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.