تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 17:41
68 بازدید
کد خبر : 1647

افتتاح پروژه های توسعه عمران شهری واجارگاه

افتتاح پروژه های توسعه عمران شهری واجارگاه

پروژه های توسعه عمران شهری واجارگاه با حضور سرپرست فرمانداری رودسر و جمعی از مسؤولان شهرستان رودسر و بخش کلاچای به مناسبت هفته دولت مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر،شهردار واجارگاه در مراسم افتتاح پروژه های هفته دولت این شهرداری ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: ما مدیران باید بتوانیم با الگو قرار دادن این شهدای والامقام و با اقدام و عمل خدمتگزاران شایسته ای برای مردم و نظام باشیم.

وی به اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری واجارگاه اشاره کرد و افزود:تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی واجارگاه ساختن شهری در خور و شان مردمان این منطقه است بنابراین برنامه ریزی ها انجام شده به سمت توسعه و پیشرفت این شهر است تا با اجرای این خدمات شهری شاهد آرامش و رضایتمندی شهروندان باشیم.

سیداسمعیل سادات دیلمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته شهردای واجارگاه از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال تصریح کرد:آسفالت کوچه های خاکی و روکش آسفالت سطح شهر که بالغ بر ۵ هزار مترمربع بوده و همچنین لوله گذاری با هدف جمع آوری و هدایت آبهای سطحی این شهر به طول ۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان برای اجرای این دو پروژه هزینه شده است.

وی به اجرای سردهنه عسکرآباد با هدف جلوگیری از سیلاب های احتمالی و کمک به کشاورزان عزیز افزود:برای اجرای این پروژه در سال گذشته که توسط شهرداری واجارگاه صورت گرفته بالغ بر یک میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.