تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 21:58
100 بازدید
کد خبر : 1653

افتتاح پروژه آبرسانی روستای ماه سایه رودسر

افتتاح پروژه آبرسانی روستای ماه سایه رودسر

همزمان با هفته دولت پروژه آبرسانی روستای ماه سایه بخش مرکزی رودسر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر،روستای ماه سایه یکی از روستاهای بخش مرکزی رودسر بوده که با مرکز شهر حدود ۶ کیلومتر فاصله دارد.این روستا دارای ۸۳ خانوار با ۲۷۳ نفر جمعیت است.

مهدی فاضلی دهیار این روستا و علی شعبان پور، میثم خجسته و ابراهیم حسین پور از اعضای شورای اسلامی ماه سایه هستند با انسجام،همدلی و همفکری که در بین مجموعه دهیاری و شورای اسلامی و همکاری و تعامل با مردم وجود دارد موجب شده تا امروز ما شاهد اجرایی شدن پروژه های زیرساختی برای توسعه این روستا باشیم.

تامین آب شرب مطمئن یکی از مطالبات به حق مردم روستای ماه سایه بود که سالها با این مشکل درگیر بودند با پیگیری های مستمر دهیاری و شورای اسلامی روستا موجب شده تا دستگاه اجرایی آب و فاضلاب پای کار آمده و با همکاری مدیریت روستا و اهدای زمین توسط خیرین روستا امروز ما شاهد به ثمر نشستن تلاش های صورت گرفته برای حل مشکلات چندین ساله مردم ماه سایه باشیم.

خوشبختانه به مناسبت هفته دولت پروژه آبرسانی روستای ماه سایه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت که مردم روستای ماه سایه همچنین روستاهای اطراف آن از اجرای این پروژه عام المفنعه بهره مند می شوند.

اجرای پروژه های عمرانی در سطح روستاها بسیار ارزشمند است چون دهیاران با پیگیری های جدی خود برای آبادانی روستا تلاش می کنند دهیار ماه سایه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: برای اجرای پروژه آبرسانی به روستا بارها به دستگاه های مرتبط مراجعه کردم تا بتوانم فرآیند اجرای این پروژه را در روستا تسهیل کنم یک اقدام در این راستا تامین زمین مورد تایید اداره آب و فاضلاب بود که با جلب مشارکت مردمی این مشکل خدا رو شکر حل شد.

کسب رضایتمندی مردم بزرگترین سرمایه است

مهدی فاضلی با اشاره به کمک خیرین روستای ماه سایه در اجرای پروژه های عمرانی سطح روستا با اهدای ۵۰۰ متر زمین افزود:تمام تلاش های صورت گرفته برای کسب رضایتمندی مردم روستا است و این بزرگترین سرمایه است.

وی اجرای پارک روستای ماه سایه با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیون تومان ، نصب دوربین مداربسته در راستای ایجاد امنیت در سطح روستا با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سطح روستا اعلام کرد و گفت:تاجائیکه مقدور باشد برای کمک به مردم و توسعه روستا با جدیت تلاش می کنم و هدفی جز خدمت به مردم ندارم.

دهیار ماه سایه با اشاره به ضرورت اجرای بازنگری طرح هادی روستا افزود:رفع ضعف برق و جابجایی تیرهای فرسوده و توجه به فضاها و امکانات تفریحی و ورزشی روستا به ویژه برای گذراندن اوقافت فراغت جوانان و نوجوانان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی از دیگر مطالبات به حق مردم روستای ماه سایه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عزم دولت برای عمران و آبادانی روستاها جدی است در این راستا دهیاران به عنوان پل ارتباطی میان دولت و مردم نقش بسیار موثری در توسعه روستا و حل مشکلات مردم دارند با توجه به کمبود منابع اعتباری دهیاری ها امیدواریم با هم افزایی دستگاه های اجرایی با دهیاری ها ما شاهد پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر روستاها باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.