تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 1:28
158 بازدید
کد خبر : 338

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهر کومله

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهر کومله

شهرداری و شورای اسلامی شهر کومله به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت محفل انس با قرآن کریم برگزار می کند.

به گزارش رصدرودسر، نگاه غالب در شهرداری ها فعالیت در حوزه عمرانی است خوشبختانه در شهرداری و شورای شهر کومله پرداختن به مقوله فرهنگی نیز از اولویت ها بوده و با برنامه ریزی صحیح و مناسب همان طور که پیگیر اجرای پروژه های عمرانی برای داشتن شهری آبادتر است به نیازهای فرهنگی شهروندان خود بها داده و با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی سلامت فردی و اجتماعی شهروندان را مورد توجه قرار می دهد.

البته به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا مدتی برنامه های فرهنگی شهرداری کومله مانند سایر نهادهای کشور متوقف شده بود یا از طریق فضای مجازی دنبال می شد اما با کاهش این بیماری همه گیری ما دوباره شاهد از سرگیری اجرای برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی از سوی شهرداری و اعضای شورا کومله هستیم.

چندی قبل در اردیبهشت ماه امسال بود که مدیریت شهری و اعضای شورا کومله پس از دو سال وقفه اقدام به برگزاری هشتمین جشنواره بهار نارنج کردند که خوشبختانه مورد استقبال بیش از شش هزار نفر از مردم و گردشگران قرار گرفت و اکنون با قرار گرفتن در ایام دهه کرامت اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن نموده تا در حد توانایی و بضاعت هم به نشاط و تفریحات سالم شهروندان خود توجه کرده باشد و از سوی دیگر بستر مناسب برای ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی و کاهش آسیب های اجتماعی کمک کرده باشد.

 بی شک لازمه توسعه شهر و موفقیت مدیریت شهری، برنامه ریزی همزمان در حوزه های مختلف عمرانی و فرهنگی است  که می تواند رفاه و نشاط شهروندان را همزمان به همراه داشته باشد بنابراین صرف هزینه در مقولات فرهنگی و اجتماعی می تواند اثر ماندگار و ارزشمندی در کنار کارهای عمرانی برای شهروندان داشته باشد.

شهرداری و شورای اسلامی کومله در راستای ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت در نظر دارد تا محفل انس با قرآن کریم برگزار کند.

این مراسم پرفیض با نوای گرم قاریان و با حضور قاری بین المللی قرآن کریم استاد مهدی غلام نژاد و قاری ممتاز کشوری استاد ایمان پیلتن در روز پنجشنبه ۱۹ خرداد ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر کومله برگزار می شود.

انتهای پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.