تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1402 - 22:00
61 بازدید
کد خبر : 1559

بهره برداری از ۶۰ میلیارد تومان پروژه در رحیم آباد به مناسبت هفته دولت

بهره برداری از ۶۰ میلیارد تومان پروژه در رحیم آباد به مناسبت هفته دولت

سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه بالاترین حجم اعتبارات شهرستان به بخش رحیم آباد اختصاص یافته است،گفت:بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان پروژه به مناسبت هفته دولت در بخش رحیم آباد مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش رصدرودسر،محمد حیدری امروز در دیدار با امام جمعه رحیم آباد به مناسبت آغاز هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد:هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات دولت به مردم با مراسمات گوناگونی که برگرفته از مکتب عاشورایی و انقلابی دولت شهیدان رجایی و باهنر در آن رشد پیدا کردند و در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شدند.

وی با اشاره به همه ما مسؤولان وامدار شهیدان رجایی و باهنر در خدمت رسانی به مردم هستیم،افزود:نگاه دولت شهیدان رجایی و باهنر نگاه مردمی و جهادی بود که بایستی با الگوگیری از این شهیدان و خدمت رسانی به ملت اعتماد مردم را جلب کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر بخش رحیم آباد را بسیار حساس و با ظرفیت بالقوه بالا برای توسعه همه جانبه خواند و گفت:باید بتوانیم بهره گیری از پتانسیل های منطقه برای محرومیت زدایی و پیشرفت و توسعه همه جانبه رحیم آباد گام های بلندی برداریم.

وی با اشاره به پروژه ملی سد پلرود و تصفیه خانه طول لات در رحیم آباد افزود: با راه اندازی این پروژه بخش اعظمی از مناطق شرق گیلان در خصوص تامین آب شرب و کشاورزی بهره مند می شوند.

حیدری با اشاره به اینکه رحیم آباد قطب تولید فندق کشور است،تصریح کرد: توجه به محصول فندق با کمک صنایع تبدیلی و تکمیلی می توان برای هزاران نفر از تولید تا فرآوری ،توزیع،مصرف و برندسازی این محصول اشتغال فراهم کرد و این امر در تثبت جمعیت روستاها و همچنین مهاجرت معکوس تاثیرگذار خواهد بود.

وی حجم اعتبارات سرمایه گذاری شده در بخش رحیم آباد از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال را بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در حوزه های مختلف خدمات رسانی اعلام کرد و افزود:بالاترین حجم اعتبارات دولتی در شهرستان رودسر به بخش رحیم آباد اختصاص یافته علاوه بر آن در بودجه ۱۴۰۲ نیز بالاترین بودجه به این بخش اختصاص داده شده تا غبار محرومیت هر چه زودتر از منطقه پاک شود.

سرپرست فرمانداری رودسر صعب العبور بودن منطقه اشکورات با طبیعت بسیار بکر و زیبا را از مهم ترین و ارزشمندترین ویژگی های منطقه رحیم آباد برشمرد و بیان کرد: آبادانی و توسعه منطقه نیازمند همدلی،همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها با مدیریت جهادی است.

انتهای پیام/

منور شعبان پور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.