تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 13:31
64 بازدید
کد خبر : 1640

افتتاح پروژه های شهرداری شلمان با حجم سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ريالی

افتتاح پروژه های شهرداری شلمان با حجم سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ريالی

به مناسبت هفته دولت ۴ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری شلمان با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ريال مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر،

سرپرست شهرداری شلمان در آئین افتتاحیه مجتمع ورزشی تفریحی شلمان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد:هفته دولت فرصت مغتنمی برای گزارش عملکرد مدیران و ایجاد نشاط و امید در جامعه  است.

وی با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی شهرداری شلمان افزود: در بخش آسفالت شهری در معابر شهید سلیمانی، شهید محمدنژاد و خیابان شهرداری و ترمیم بافت فرسوده شهر شلمان به وسعت ۱۰ هزارمتر مربع اعتبارات عمده ای صرف شده است.

ناصر رنجبر با اشاره به صرف یک میلیارد اعتبار برای احداث پارک ابریشم شلمان گفت: در خصوص احداث پارک ملت شلمان نیز در حال تملک اراضی و آغاز به کار هستیم.

به گفته وی برای ایجاد نمایشگاه بزرگ تولید و توزیع گل و گیاه شرق گیلان واقع در مجتمع باغ کشاورزی شلمان، دعوی های حقوقی انجام شده و مطالعات و کارشناسی ها نیز در حال اتمام است .

 سرپرست شهرداری شلمان با اشاره به اجرای پروژه هدایت آبهای سطحی و بهسازی معابر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان تصریح کرد:برای اجرای دیواره سازی ها با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان و پروژه احداث پیاده راه فرهنگی شلمان پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است. 

وی اجرای اقدامات صورت گرفته را با توجه به نیازها و خواسته های به حق شهروندان خواند و افزود:تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شلمان ایجاد رفاه و آرامش شهروندان و جلب رضایتمندی آنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.