تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 12:59
89 بازدید
کد خبر : 1270

برگزاری سی و ششمین یادواره شهید عارف مهدی خوش سیرت

برگزاری سی و ششمین یادواره شهید عارف مهدی خوش سیرت

سی و ششمین یادواره شهید عارف سردار مهدی خوش سیرت در ششم تیر ماه برگزار می‌شود.

خبرنگار:ثریا شعبان پور

به گزارش رصدرودسر، سرهنگ پاسدار حمید یحیی پور طی نشستی با اصحاب رسانه استان گیلان در سالن جلسات سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه با اشاره به برگزاری سی و ششمین یادواره شهید مهدی خوش سیرت اظهار کرد: شهید خوش سیرت عصاره ی همه رزمندگان گیلانی بود و با سبک مدیریت انقلابی و ویژگی های اخلاقی و عرفانی که داشت رزمندگان زیادی را کنار خود جمع کرده بود.

وی با اشاره به اینکه شهدا عظیم ترین سرمایه خود را که جانشان بود در کف دست گرفتند و برای دفاع از اسلام در برابر دشمنان ایستادند و به شهادت رسیدند،افزود:خون شهدا پشتیبان انقلاب و نظام است باید در مسیر شهدا بمانیم و در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه با اشاره به دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان تصریح کرد: برگزاری سی و ششمین یادواره شهید خوش سیرت در ششم تیرماه ساعت ۱۷ در گلزار شهدای آستانه اشرفیه با سخنرانی همرزم شهید سردار علیجان میرشکار و مداحی آقای کلهر از مازندران برگزار خواهد شد.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی علیجان دبیر کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد برگزاری یادواره شهید خوش سیرت نیز با اشاره به نقش مهم رسانه ها اظهار کرد: رسانه ها می توانند با تبیین فرهنگ ایثار و شهادت از قهرمانان دفاع مقدس ،برای جوانان و نوجوانان الگوهای خوب و اثرگذار معرفی کنند.

در پایان مدیر مرکز فضای مجازی سپاه شهرستان آستانه اشرفیه به تبیین برنامه های رسانه ای و فضای مجازی ستاد یادواره شهید مهدی خوش سیرت پرداخت.

از برنامه های جانبی یادواره میتوان به برگزاری مسابقات جهانی فوتبال در شالیزار “فوتچل” در روستای کینچاه، گردهمایی در محل تحصیل شهید با حضور مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در روز پنجم تیر، برگزاری شب شعر در صحن حرم با همکاری اداره ارشاد، گردهمایی همرزمان شهید در گردان حمزه محل روستای گوهردان، ذکر خاطرات عملیات نصر ۴، اجرای گروه سرود دهه هشتادی و نودی ها، نمایشگاه پایگاههای اسوه شهرستان، برپایی غرفه نقاشی برای کودکان و … اشاره کرد.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.