تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 11:48
297 بازدید
کد خبر : 141

افتتاح ۵ پروژه کشاورزی در رودسر

افتتاح ۵ پروژه کشاورزی در رودسر

رئبس جهاد کشاورزی رودسر با اشاره به افتتاح پنج طرح کشاورزی به مناسبت دهه فجر انقلاب گفت: برای اجرای این طرح ها بالغ بر سک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش رصدرودسر،علی اکبر کردی در مراسم افتتاح یک طرح تعمیر،تجهیز و راه اندازی ایستگاه پمپاژ روستای اوشیان بخش چابکسر اظهار کرد: طول خط انتقال این طرح ۷۸۳ متر بوده که بالغ بر ۵۰ هکتار از اراضی منطقه را تحت پوشش قرار می دهد.

 وی آبیاری اراضی در زمان کم آبی و ذخیره سازی آب کشاورزی در آب بندان ها را از اهداف اجرای طرح راه اندازی ایستگاه پمپاژ روستای اوشیان اعلام کرد و افزود: برای اجرای این طرح بالغ بر۳۰۶ میلیون تومان از محل اعتبارات بحران سرمایه گذاری شده و ۱۵۰ نفر بهره بردار از مزایای آن بهره مند می شوند.

رئیس جهاد کشاورزی رودسر با بیان اینکه جامعه کشاورزان نقش مهمی در خودکفایی و تولید مواد غذایی کشور و استقلال اقتصادی ایفا می کنند،تصریح کرد: ما مسؤولین قددران زحمات کشاورزانی که برای استقلال کشور و تامین امنیت غذایی مردم تلاش می کنند هستیم و برای حل مشکلات آن ها از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

وی از افتتاح پنج طرح کشاورزی با اعتباری بالِغ بر یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان به مناسبت دهه فجر در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: بهره برداری از طرح های کشاورزی می تواند برای ایجاد اشتغال پایدار موثر باشد.

انتهای پیام/

خبرنگار: منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.