تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 21:28
63 بازدید
کد خبر : 1531

جرائم خشن و سازمان یافته در املش وجود ندارد

جرائم خشن و سازمان یافته در املش وجود ندارد

فرمانده انتظامی شهرستان املش به تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت:خوشبختانه املش یکی از شهرستان های امن گیلان است و در این شهرستان جرائم خشن و سازمان یافته وجود ندارد.

به گزارش رصدرودسر،شریف رحیمی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه در دفتر فرماندهی این شهرستان با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران در انعکاس اخبار و اقدامات پلیس در املش اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه یاوران پلیس در پیشگیری از جرایم و برقراری امنیت جامعه هستند.

وی با تاکید بر لزوم همراهی و تعامل بیشتر خبرنگاران با پلیس در ایجاد امنیت و آگاه سازی جامعه افزود:امروز دشمنان با راه اندازی جنگ ترکیبی به کمک امپراطوری رسانه تلاش می کنند تا هر چه بیشتر به انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند مانند اغتشاشات اخیر در کشور که با ورود موثر رسانه ها و خبرنگاران و اطلاع رسانی و آگاه سازی درست به مردم سبب شد که نقشه های شوم دشمنان خنثی شود.

فرمانده نیروی انتظامی املش به تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت:خوشبختانه املش یکی از شهرستان های امن گیلان است و در این شهرستان جرائم خشن و سازمان یافته وجود ندارد.

وی با اشاره به گزارش عملکرد نیروی انتظامی شهرستان املش طی مدت شش ماه گذشته اظهار کرد:دستگیری معتادن نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته از آنجایی که اکثر سرقت های ریز و خرد در این شهرستان توسط معتادان انجام می شود پس از دستگیری این افراد به کمپ های استان و شهرستان های هم جوار فرستاده می شود و متاسفانه در شهرستان ما هیچ کمپی برای این افراد وجود ندارد.

رحیمی با اشاره به اینکه در بحث دستگیری سارقان ۱۸ درصد افزایش وجود دارد،گفت:با تلاش نیروهای پلیس کشف سرقت ها حدود ۱۹ درصد افزایش داشته است.

وی روند سرقت در شهرستان املش را کاهشی خواند و افزود: مهم است که مردم به بحث پیشگیری توجه داشته باشند اما بعد از پیشگیری اگر سرقتی اتفاق افتد تمام تلاش پلیس این است که بتواند سرقت ها را کشف و اموال را به مالکان عودت دهد.

فرمانده نیروی انتظامی املش با اشاره به اینکه در سال جاری بحث پاکسازی تفرجگاه ها و پارک ها در سال از اولویت های پلیس بوده است،بیان کرد:تلاش پلیس پاکسازی اماکن تفریحی و گردشگری از افراد مزاحم ، اراذال و اوباش و معتادان است تا امنیت در این مناطق برای شهروندان و مسافران فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه در بحث دستگیری متهمان قضایی حدود ۸۲  درصد افزایش داشته است ،افزود:یکی از دغدغه های شهروندان پیگیری پرونده ها خود و دستگیری متهمان قضایی است .

رحیمی با اشاره به تصادفات و کاهش ۱۰۰ درصدی فوتی در املش گفت:تصادفات جرحی ۷ درصد کاهش و خسارتی ۳۶ درصد درون شهری و خارج شهری کاهش داشته است.

وی رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از حوادث را مورد تاکید قرار داد و افزود: از مردم انتظار داریم با پلیس در ارتباط باشند و هر گونه موارد مشکوک یا حادثه ای را گزارش کنند.

انتهای پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.