تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 18:58
89 بازدید
کد خبر : 1234

برگزاری جشنواره چای در شهر زیبای واجارگاه

برگزاری جشنواره چای در شهر زیبای واجارگاه

شهردار واجارگاه از برگزاری جشنواره چای خبر داد و گفت: جشنواره شکرانه برداشت برگ سبز چای برای حمایت از تولید چای داخلی،ایجاد انگیزه بیشتر در میان کشاورزان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در دوم تیر ماه جاری در شهر زیبای واجارگاه برگزار می شود.

به گزارش رصدرودسر، سادات دیلمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از اولویت های شهرداری واجارگاه است،اظهار کرد:شهرداری و شورای اسلامی شهر واجارگاه تلاش می کند تا از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های شهر به نحو مطلوب استفاده کند تا این شهر به جایگاه اصلی خود برسد.

وی توسعه زیرساخت های شهری را از اولویت های مدیریت شهری واجارگاه خواند و افزود:خوشبختانه با همدلی و همراهی شورا و شهرداری واجارگاه کارهای خوبی برای پیشرفت و توسعه این شهر صورت گرفته است.

شهردار واجارگاه با اشاره به اینکه جامع این شهر آماده بوده و در انتظار ابلاغ آن است،تصریح کرد:یکی از طرح های راهبردی در توسعه شهر اجرا و تحقق طرح جامع است که امیدواریم هر چه زودتر این مهم ابلاغ شود تا شاهد رضایت مندی بیشتر شهروندان باشیم.

وی از برگزاری جشنواره چای خبر داد و گفت: جشنواره شکرانه برداشت برگ سبز چای برای حمایت از تولید چای داخلی،ایجاد انگیزه بیشتر در میان کشاورزان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در دوم تیر ماه جاری در شهر زیبای واجارگاه برگزار می شود.

تسریع در احداث دانشگاه فنی و مهندسی واجارگاه از مطالبات مردم است

سخنگوی شورای شهر واجارگاه نیز در ادامه توسعه شهری را حاصل همدلی و همگرایی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی این شهر خواند و افزود:برای ساختن آینده شهر واجارگاه نیازمند نگاه متوازن به توسعه شهر هستیم که شهرداری و شورای اسلامی در راستای پیشرفت و توسعه این شهر شبانه روز تلاش می کند.

خیرالله رضایی با تاکید بر احداث دانشگاه فنی و مهندسی در شهر واجارگاه گفت:با وجود تامین زمین مناسب ، تسریع در ساخت دانشگاه فنی و مهندسی از مطالبات مردم شهر علم و اندیشه است.

پایان پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.