تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 16:32
151 بازدید
کد خبر : 605

نخستین بازارچه سنتی دائمی شهر شلمان افتتاح شد

نخستین بازارچه سنتی دائمی شهر شلمان افتتاح شد

سرپرست شهرداری شلمان با اشاره به افتتاح نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی در پارک کودک این شهر گفت: بازارچه صنایع دستی شهر شلمان به صورت دائمی با ۱۰ غرفه راه اندازی شده که در آینده نزدیک بر تعداد غرفه های این بازارچه افزوده خواهد شد.

به گزارش رصدرودسر،ناصر رنجبر نیاول در آخرین روز از هفته دولت در مراسم افتتاح نخستین بازارچه سنتی دائمی در پارک کودک شلمان اظهار کرد: توجه به نمادهای سنتی و بومی نقش موثری در زنده نگه داشتن هویت و فرهنگ شهر و مردمان ما خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بازارچه صنایع دستی شهر شلمان به صورت دائمی با ۱۰ غرفه راه اندازی شده است، افزود: یکی از برنامه های شهرداری افزایش تعداد غرفه های بازارچه سنتی در محل پارک کودک است.

سرپرست شهرداری شلمان با اشاره به اینکه طرح راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در پارک کودک این شهر در راستای کارآفرینی و اشتغال زایی و حمایت از کسب و کارهای بومی و سنتی بوده است، تصریح کرد: شلمان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه صنایع دستی و گردشگری بوده که حفظ این ظرفیت‌ها نیازمند توجه بیشتری است.

لاله پروانه عضو شورای شهر شلمان نیز در این مراسم به حمایت همه جانبه از مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد تاکید کرد و گفت: اجرای این طرح در راستای کارآفرینی و اشتغال زایی و حمایت از خانواده ها بوده که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شلمان و همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اجرایی شده است.

انتهای پیام/ 

خبرنگار: منور شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.