تاریخ انتشار : یکشنبه 30 بهمن 1401 - 0:04
94 بازدید
کد خبر : 1061

خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از اولویت های شهرداری کومله است

خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از اولویت های شهرداری کومله است

شهردار کومله با اشاره به اضافه شدن یک دستگاه بیل زنجیری به ناوگان ماشین آلات این شهرداری گفت: تجهیز ماشین آلات شهرداری در راستای خدمت رسانی مطلوب و از اولویت های مهم شهرداری است.

به گزارش رصدرودسر، منوچهر مهدی پور با اشاره به اینکه پاسخگویی به مطالبات شهروندان از دغدغه های اصلی شهرداری است،اظهار کرد:شهرداری و شورای اسلامی شهر کومله تلاش می کند تا از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های شهر به نحو احسن استفاده کند تا این شهر به جایگاه اصلی خود برسد.

وی با اشاره به تعامل و همدلی اعضای شورا و مدیریت شهری کومله افزود: با حمایت شورای شهر و شهروندان کومله تلاش شده تا حرکت قطار سازندگی و پیشرفت در این شهر با شتاب پیش برود.

شهردار کومله با اشاره به اضافه شدن یک دستگاه بیل زنجیری به ناوگان شهری کومله از طریق اعتبارات سازمان شهرداری های کشور تصریح کرد:تجهیز خدمات موتوری به انواع ماشین آلات سبک و سنگین در راستای خدمت رسانی بهینه ومطلوب از اولویت های مهم شهرداری کومله است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در راستای خدمات شهری در کومله صورت گرفته است ،گفت:در دهه فجر ۲۰ پروژه  عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

مهدی پور توسعه زیرساخت های شهری را از اولویت های مجموعه مدیریت شهری کومله خواند و افزود: بودجه امسال شهرداری کومله ۲۷ میلیاردتومان بوده که خوشبختانه تحقق پیدا کرده است و امیدوارم بودجه سال آینده شهرداری کومله با حمایت‌های شورای شهر افزایش داشته باشد.

پایان پیام/

خبرنگار: ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.