تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 23:34
70 بازدید
کد خبر : 1447

آغاز عملیات اجرایی ۴۵ هزار مترمربع پروژه آسفالت معابر شهری رودسر

آغاز عملیات اجرایی ۴۵ هزار مترمربع پروژه آسفالت معابر شهری رودسر

شهردار رودسر با اشاره به اینکه خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از اولویت های این شهرداری است،گفت: طرح بزرگ نهضت آسفالت معابر و محلات رودسر با مساحت ۴۵ هزار مترمربع آغاز شده است.

خبرنگار:ثریا شعبان پور

مازیار صفائی اصلی امروز در گفت و گو با رصدرودسر، با بیان اینکه عملیات اجرایی قرارداد زیرسازی و آسفالت معابر خاکی شهر رودسر آغاز گردیده است، اظهار کرد: پروژه زیرسازی و آسفالت در مساحتی معادل ۴۰ هزار متر مربع از معابر خاکی سطح شهر و پروژه روکش آسفالت به مساحت ۵ هزار متر مربع اجرایی می گردد.

وی تقویت زیرساخت های شهری را در توسعه شهر موثر خواند و افزود: اجرای پروژه آسفالت در محلات شرقی شهر حدفاصل گسکرمحله تا سرپل شرقی (خیابان فلسطین) ، چافجیر، شهرک شهید رجایی، خیابان شهید آذربهرام (حد فاصل خیابان انقلاب تا بلوار شورا) برنامه ریزی شده است که در حال حاضر اکیپ های اجرایی در چافجیر و گسکرمحله مشغول اجرای پروژه می باشند.

شهردار رودسر با اشاره به اینکه اعتبارات مالی اجرای پروژه بزرگ نهضت آسفالت مشتمل بر منابع داخلی و قیر تخصیصی به شهرداری رودسر از منابع سازمان شهرداری ها و بافت فرسوده شهری تامین خواهد شد، تصریح کرد: خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از اولویت های شهرداری بوده و تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر رودسر رساندن این شهر به جایگاه واقعی خود است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.