تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 بهمن 1401 - 10:40
144 بازدید
کد خبر : 959

افتتاح آسفالت معابر روستای لله رود

افتتاح آسفالت معابر روستای لله رود

آسفالت معابر روستای لله رود بخش مرکزی رودسر در هشتمین روز از دهه مبارک فجر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصدرودسر،به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر پروژه آسفالت معابر روستای لله رود بخش مرکزی رودسر با حضور فرماندار رودسر،امام جمعه رودسر،بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران ادارات و اهالی روستا مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

رئیس بنیاد مسکن رودسر در این مراسم با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی دهه فجر اظهارکرد:در دهه فجر امسال ۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

علیرضا بیگی با اشاره به اجرای ۱۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بخش مرکزی رودسر افزود:این پروژه ها در روستای لشکاجان،دوستکوه ، لله رود ،احمد آباد،توتکله علیا،توتکله سفلی،دیودره ،علی کلایه ،لسبو محله، تمیجان و چنیجان اجرایی شده است.

رئیس شورای لله رود نیز در این مراسم با تقدیر وتشکر از همکاری و همدلی مسؤولان ومردم در اجرای این پروژه و حل مشکلات روستا گفت:  کارهای بسیار خوبی در روستا انجام شده اما مشکلاتی وجود دارد که نیازمند توجه مسؤولان است.

محمدعیسی تذرو با اشاره به افتتاح آسفالت روستای لله رود افزود:اجرای این پروژه در دو قسمت انجام شده یکی شامل آسفالت چهار راه لله رود تا هتل ترنج به مساحت هفت هزار و  600 مترمربع و دیگری از ابتدای رودخانه تا نزدیک دریا به مساحت دو هزار و ۲۵۰ متر مربع و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده و ۱۰۰ خانوار نیز از مزایای این طرح بهره مند می شوند.

پایان پیام/

خبرنگار:ثریا شعبان پور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.