تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 - 13:38
61 بازدید
کد خبر : 1809

پروژه سامان دهی بلوار معلم به زودی عملیاتی می شود

پروژه سامان دهی بلوار معلم به زودی عملیاتی می شود

رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای از شروع عملیات اجرایی پروژه ساماندهی بلوار معلم این شهر خبر داد و اجرا و تحقق آن را از الزامات و در راستای توسعه منطقه دانست.

به گزارش رصدرودسر،مرتضی فرزاد فر  با اشاره به وضعیت نامطلوب بلوار معلم شهر کلاچای اظهار کرد:با برنامه‌ریزی های لازم که از سوی شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری شهرداری کلاچای انجام شده بزودی شاهد عملیاتی شدن این پروژه خواهیم بود.

نخستن گام در توسعه شهری فراهم سازی زیرساخت های لازم است

وی نخستین گام در توسعه شهری را تقویت زیرساخت ها دانست و افزود:بررسی و پاسخگویی به مطالبات مردم در بخش های مختلف خدماتی و عمرانی و حرکت در مسیر توسعه شهری با فراهم سازی زیرساخت های لازم از برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای است.

اجرای پروژه معلم گامی در راستای تحقق مطالبات مردمی است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم سامان بخشی امتداد بلوار معلم را از خواسته های به حق مردم و ساکنین منطقه عنوان کرد و گفت: با عملیاتی شدن این پروژه مهم، شرایط منطقه از حالت کنونی خارج خواهد شد.

کامران علیپور کلایه با یادآوری این مطلب که هزینه های ناشی از اجرای این پروژه مطمئناً برگشت پذیر خواهد بود، تصریح کرد:با صدور پروانه های ساختمانی شاید چندین برابر از هزینه های ایجاد زیر ساخت منطقه، درآمد متوجه شهرداری شود.

خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از اولویت های شهرداری است

شهردار کلاچای هم در جریان این بازدید از اجرایی شدن ۱۰۰ درصدی پروژه معلم خبر داد و گفت: همه پروژه هایی که تاکنون قول اجرای آن را به مردم دادیم اجرایی و عملیاتی شده و این پروژه نیز از امروز استارت زده می شود.

مهدی رشاد با اشاره به اینکه از یک ماه آینده لوله گذاری این خیابان را آغاز می کنیم و سپس به مراحل بعدی خواهیم رسیم،بیان کرد:تا پایان این دوره شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری این پروژه را به سر انجام خواهیم رساند.

وی خدمت رسانی مطلوب به شهروندان را از اولویت های شهرداری و شورای شهر کلاچای خواند و افزود:تمام تلاش مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کلاچای با اجرایی کردن پروژه های خدماتی و عمرانی این است که شهر کلاچای به جایگاه واقعی خود برسد خوشبختانه در این مدت گام های بلندی در این مسیر برداشته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.