تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 12:55
65 بازدید
کد خبر : 1702

بهره برداری از ۷۱ پروژه امور توزیع برق شهرستان رودسر

بهره برداری از ۷۱ پروژه امور توزیع برق شهرستان رودسر

مدیر امور توزیع برق شهرستان رودسر با اشاره به افتتاح ۷۱ پروژه برق رسانی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان گفت: برای اجرای این پروژه های برق رسانی بالغ بر ۲۱۰ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ريال در این شهرستان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش رصدرودسر،اکبر شادپور در مراسم افتتاح نصب یک دستگاه ترانس جهت رفع ضعف برق و بهبود ولتاژ مشترکین واقع در روستاهای کلکاسرا و میان پشته بخش مرکزی رودسر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۵۶۰ میلیون ريال اظهار کرد: این پروژه شامل نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۰۰ کیلو وات و احداث ۳۰۱ متر شبکه فشار متوسط هوایی سیمی و ۳۱۲ متر شبکه فشار متوسط هوایی  با کابل خودنگهدار و احداث ۱۶۱ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار اجرایی شده که تعداد ۱۸۹ مشترک از مزایای این طرح بهره مند شده است.

وی مجموع پروژه های قابل افتتاح امور توزیع برق شهرستان رودسر در بخش های مرکزی ، رحیم آباد، کلاچای و چابکسر به مناسبت گرامیداشت هفته دولت را ۷۱ طرح اعلام کرد و افزود: برای اجرای این طرح ها اعتباری بر بالغ بر ۲۱۰ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ريال سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به طرح نصب و تقویت ۳۳ دستگاه از ترانسفورماتورهای پربار با مجموع ظرفیت دو هزار و ۷۶۰ کیلوولت آمپر تصریح کرد:برای اجرای این طرح که در راستای رفع ضعف برق در حوزه های شهری و روستایی شهرستان رودسر اجرایی شده بالغ بر ۶۸ میلیارد و ۵۸۱ میلیون ريال اعتبار هزینه شده است.

مدیر امور توزیع برق شهرستان رودسر به اجرای طرح اصلاح و احداث ۴۸ کیلومتر از شبکه های فشار ضعیف با کابل خودنگهدار در حوزه های شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد و ۵۸۱ میلیون ريال اشاره کرد و گفت:برای تامین برق متقاضیان حوزه شهری و روستایی هفت هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف با اعتبار سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ريال سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به تعمیرات ،نگهداری تاسیسات ، شبکه ها و روشنایی معابر افزود: برای اجرای این طرح بالغ بر هشت میلیارد و ۷۵۰ میلیون ريال هزینه شده است.

گفتنی است یک نمونه پروژه برق در حوزه اداره کلاچای شامل افتتاح نصب یک دستگاه ترانس ۵۰ به ۱۶۰ کیلوولت آمپر و احداث ۲۰۳ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار در راستای رفع ضعف برق عمومی و بهبود ولتاژ مشترکین واقع در روستای هادیکیاشهر کلاچای در هفته دولت به بهره برداری رسید.

همچنین یک نمونه پروژه برق در حوزه اداره رحیم آباد با نصب یک دستگاه ترانس ۱۲۵ کیلوولت آمپر و احداث چهار متر شبکه فشار ضعیف زمینی و اصلاح ۶۲ متر شبکه فشار ضعیف سیمی با کابل خودنگهدار جهت رفع ضعف برق منطقه و بهبود ولتاژ مشترکین رحیم آباد کوچه بابائی اجرا شده است.

در حوزه اداره چابکسر با نصب یک دستگاه ترانس ۱۰۰ کاوا و احداث ۱۵۸ متر شبکه فشار ضعیف هوایی مدار دوم در کوچه صدف جهت تامین برق متقاضیان این کوچه به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.